Gå til innhold
Hundesonen.no

Klikkertrent fisk


Benedicte

Recommended Posts

litt OT: Har du vært syk lenge Astrid? Hakke fått med meg det jeg :?

Jeg har lenge slitt med en ryggskade, ryggraden var skjev, så jeg hadde en del problemer med å gå.

Er ikke noe vits i å holde på det andre som skjedde heller: Fra jeg var 13 år var jeg psykotisk, hadde masse tvang, obsessive, og en fare for meg selv og samfunnet. så jeg så ikke vicky på en laaaang stund. den tiden var hun kun brukshund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Jeg har lenge slitt med en ryggskade, ryggraden var skjev, så jeg hadde en del problemer med å gå.

Er ikke noe vits i å holde på det andre som skjedde heller: Fra jeg var 13 år var jeg psykotisk, hadde masse tvang, obsessive, og en fare for meg selv og samfunnet. så jeg så ikke vicky på en laaaang stund. den tiden var hun kun brukshund

ok :) Så kjedelig.. Hvem drev bruks med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :) Så kjedelig.. Hvem drev bruks med henne?

Oppdretteren min :) hun har alltid stilt opp uansett hva... det , da tok oppdretteren henne med hjem og hjalp henne med alt, og skaffvar en av de andre kjøperene som også fikk litt problemer etter en skillsmisseet henne nytt sted å bo, og ordnet ekstra trening for henne og hunden... Hun gjør mer enn det hun trenger vil jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid: Vel, jeg så jo på leiren at Vicky travet ut til apportbukken og nesten krøp inn igjen... Og hun virket ikke særlig glad i å trene akkurat...

Og du har rett, Wesminster :D Jeg tok brosjemerket i lydighet etter NKKU sommerleir 2004 :D

Og Cita har 169.5 poeng i klasse 1, og 183 i klasse 2 :wink:

Edit: 169,5 p...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kan jeg jo spørre igjen da, Vicky. Hvorfor trekker du hele tiden frem resultater i ringen? Arbeidslyst er faktisk 100 ganger viktigere! Og det er ikke kun meg og deg som er klikkere og nordenstammere her i verden, så hvorfor ikke like greit sammenligne deg og Cecilie Køste sine resultater???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kan jeg jo spørre igjen da, Vicky. Hvorfor trekker du hele tiden frem resultater i ringen? Arbeidslyst er faktisk 100 ganger viktigere! Og det er ikke kun meg og deg som er klikkere og nordenstammere her i verden, så hvorfor ikke like greit sammenligne deg og Cecilie Køste sine resultater???

hehe, jeg har sagt at jeg syns denne diskusjonen er idiotisk. Du kan bare prakke dritt på bikkja mi du, for jeg driter i det :D det er usportslig. jeg er ferdig med denna diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har sagt at jeg syns denne diskusjonen er idiotisk. Du kan bare prakke dritt på bikkja mi du, for jeg driter i det :D det er usportslig. jeg er ferdig med denna diskusjonen.

Du er ikke så mye bedre enn andre her du heller da, men jeg er enig i at det er mye dritt om Vicky her inne, at hun er både ustabil og redd og ulykkelig og hva hun ikke er :roll: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, du sier ikke så mye negativt om andres hunder, kan være enig der, men om andres metoder og meninger... Men det er ikke bare du

jeg har hvertfall ikke krenket noen eller snakket faenskap om andres dyr eller barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det blir like dumt å snakke dritt om et barn som om en hund. Akkurat som at jeg skal slenge ut alt jeg syns er dritt ved andres bikkjer... selv om jeg syns at mange ting er negative ved bikkja til handler91 betyr ikke det at jeg skal gå rundt å slenge om det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg gidder ikke å diskutere sånt når man skal synke så lavt som å krangle om poengsummer

Hvem er det som hele tiden trekker fram poengsummer??? :roll:

Astrid.. Jeg sier til deg at du hele tiden trekker frem resultater - og jeg sier at arbeidsvillighet er 100 ganger viktigere enn poengsummer. Og dersom hunden driter i godbiter og alt det der, så skal man ikke tvinge hunden sin til å utføre et lp-program. For dersom man bruker tvang, så blir bikkja daff og gidder ikke jobbe (eks. apportering).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiih....-kom over det...-det er lenge siden hunden din var 4 mndr... :wink:

-jeg spurte et enkelt spørsmål - om det var noe spesielt med å bære metall i den alderen, da min bærer alt det måtte være..-uten noe kommando - han syns det er gøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke tekt og komme over hva ask kunne i den alderen. det er trossalt lyspunktene og den gode erfaringen i treningen, som gjør at jeg kan holde hodet hevet i en dårligere trenings-økt. jeg synns vicky er flink jeg!

skal jeg be deg komme deg over noe du er stolt av også, bare fordi det er lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting du virkelig er stolt over husker du! :D eller..? og selv om du kanskje ikke ser på det om noe og skryte av, så gjør astrid det, og da bør du vel respektere det, isteden for og si herregud, det kunne da min hund også, ikkeno å skryte av.

Om du LESER mitt innlegg til Vicky, så vil du IKKE finne et herregud!

Jeg spurte rett ut om det var noe å være stolt over - og det var ikke for å være frekk eller nedlatende eller noe annet - jeg spurte et enkelt spørsmål...!

Ikke legg ord i min munn takk. Det klarer jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...