Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken oppdretter har dere ?

12345

Recommended Posts

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Min Dansk / Svenske gårdshund Hampus ( Moonix A-Meriadock Brandybuck av Lene ) kommer fra Moonix kennel på Osterøy utenfor Bergen.

Shibaen min Linus ( Soldoggen`s Jet Lee ) kommer fra Soldoggen kennel utenfor Narvik.

Skrevet
Hvilken oppdretter er deres hund fra ?

Kaisa er fra oppdretter Kennelcairndale her i Bergen

som er uti Åsane.

Har de en datter som heter Synnøve?

Korthårede vorstehhunden min er fra kennel Rugdelia i Fana utenfor Bergen

Australian Shepherd'en er fra kennel Ki-ro-mas i Sandefjord

Labradoren er fra Oslo (som nå har kennelnavnet Drottsvingen)

Skrevet

Norma (Lochaline's Kitty White) er fra Lochaline på Stange, mens Orry (Fantins Oroveso) er fra Fantin i Vestby :wub:

Guest Dratini
Skrevet

Odin (Flymossens Dratini): Kennel Flymossen, Sverige

Amy (Nuch Skoddevikas Black Amy): Skoddevika, Arendal

Zuma (Dratini's Azumarill): Eget oppdrett

Dratini's Beautifly: Eget oppdrett (skal ut på foravtale når hun er gammel nok, p.d.d. 4 uker gammel)

Medeier i Charon (Nuch Hauswarts Black Heavy Charon): Hessdalen

Guest Jonna
Skrevet

Blaze er fra Glimmergruvans Kennel i Sverige. Desverre ble dette hans siste kull før han forlot denne jorden, etter 28 år med AK oppdrett. (Glimmergruvans Ô-Blaze)

Talli er fra Kennel DeepEyes. Som er eget oppdrett. (DeepEyes Talia al Ghul I)

Skrevet

De som bor hjemme hos oss:

Centa (N u ch Century)- Basenji-kommer fra Fredrikstad (uten kennelnavn)

Bambi (Zande Fedha) - Basenji- kommer fra Zande Kennelen i England.

Billy (Leeland Play On Billy)- Sheltie- kommer fra Leeland kennelen i Akershus (Mine svigerforeldre)

Dennis (Kingwanas Dinari) - Basenji- kommer fra eget oppdrett.

Ute på för har vi: (alle er Basenjis)

Echo (N u ch Bulldobas Echo Of Kenya) fra Bulldobas kennelen i Finland

Duna (Kingwanas Duna O'Kande) fra eget oppdrett

Mille (Kingwanas Entertaining Story) fra eget oppdrett

Luna (Bulldobas Be My Valentine) fra Bulldobas kennelen i Finland

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvis det ikke er trygt for dem å være i bilen så er det bedre å la dem være hjemme. Du får grinder til bilvindu og lås til bagasjeromsluker som gjør at du kan ha dem åpne uten at folk får tilgang.
    • Redd noen da stjeler dem om jeg setter opp mere vindu enn 5 cm.
    • Trenger du å ha med hund til legen? Jeg ville jo heller latt den være hjemme. Men så lenge det ikke er direkte sollys på bilen går det helt fint. Om det er direkte sollys ville jeg prøvd å finne skygge eller satt opp vinduer litt og evt. bagasjerom med luftlåsing.
    • Skal til legen men det er 10 grader på det varmeste her. Tror du det går bra da?
    • Forumet har dalt i takt med Facebook, og veldig lite nyrekruttering. I tillegg litt uenighet om hva som er greit og ikke på forumet, og noen som mistrivdes og meldte seg ut. I tillegg har de "gamle" brukerene blitt eldre, opptatt av andre ting, eller bare ikke føler behov for nettsamfunnet lengre. For yngre som leter er det lettere å finne grupper på Facebook.  Jeg vet en håndfull titter innom nå og da, men det er jo litt slik at aktivitet skaper aktivitet, så når få poster blir det også mindre respons. Det har vært diskutert å legge ned forumet, men det blir en stund til ihvertfall.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...