Jeampi Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 I dag har jeg badet og klippet Pito til utstillinga om 1 1/2 uke Tok litt bilder: Her er hun nybadet..Og hun er "sååå" fornøyd : "Jeanette du vet jeg HATER dette! ": Endelig ferdig med føning og dusj. Her før vi går i gang med klippinga: ææææ! Halve hunden falt jo av under føninga! Her er alt klappet og klart til å sette i gang. Vi har ikke utst bord så vi bruker mammas strykebord og så har jeg et mørkt laken bak for å kunne se de lyse hårene hennes i rumpa. Siden hun er nesten hvit i rumpa så er det veldig vanskelig å se hvor jevnt jeg klipper med en hvit vegg til bakrunn: Tata! 2 timer senere er slutt resultatet klart! Fiiiine vovva mi!
Mirai Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Sentimentale meg begynte nesten å grine av det første bildet Var så trist! (ja, jeg er rar!) Men ellers gøye bilder
Jeampi Skrevet 14. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2005 hehe åh? jeg syns hun ser ut som en liten bondekone jeg
Mirai Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Ja hun ser ut som en gammel dame og gamle damer gjør meg trist
Monika! Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 nei så pen hu var, så skikkelig fornerma ut på de første bildene ja
Maria Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Så nydelig Utrolig søt på de to øverste bildene da! Jeg bada Chessea i dag jeg også. Hun står helt rolig, og hater det. Men med en gang vi er ferdige får hun løpe rundt og gni seg på teppet, og det elsker hun
monica_n Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 hahaha, DE øya da hun er så nydelig! har bare sett sånne veldig lyse pommer.. synes Pito er finere!
Aya Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Pito er en skikkelig pen liten dame..
Kristina Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Så herlig hun er på de øverste bildene Skikkelig bedårende blikk hun er fin på de andre å da
Silje Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Tar det TO timer å frisere en pomme!! DE små hundene oioi Hun ble jo så søt så, så det var vel verdt det
Silje Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Sentimentale meg begynte nesten å grine av det første bildet Var så trist! (ja, jeg er rar!) Men ellers gøye bilder Du må jo være gravid , du, så sentimental du er fortia!
Mirai Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 HYSJ med deg. Jeg glemte pilla en kveld i forrige uke, men det gadd jo seff ikke Anders og jeg å bry oss om :roll: Så hvem vet..
Silje Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 HYSJ med deg. Jeg glemte pilla en kveld i forrige uke, men det gadd jo seff ikke Anders og jeg å bry oss om :roll: Så hvem vet.. Håhoi!! Kan jeg være tante da!?
Kristina Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Pito burde være våt mye oftere. Hun ble jo bare såå søt. kommer ikke over det jeg
Mirai Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Håhoi!! Kan jeg være tante da!? Du kan adoptere? Var det ikke du og Trond som hadde så dårlige gener?
Silje Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Ja, vi har dårlige gener, og i tillegg har jeg frykt for fødsler!! Så ja takk! (jeg kan hvertfall være forvert, da! )
Mirai Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Ja - du kan ha den til den er oppdratt, så kan jeg få den tilbake Helt seriøst hadde nok Anders villet beholde den selv
Silje Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Ja - du kan ha den til den er oppdratt, så kan jeg få den tilbake Helt seriøst hadde nok Anders villet beholde den selv Tror nok og det ja
Guest Vicky Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Kjempe flott klipp!! Pito ble bare helt nydelig... elsker den Pomeranien klippen ... den er skkikkelig elegant og vakker!! Men jeg må legge til at Pito er vakker uansett!
Line_ Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 Seriøst 2 timer?? :-o Det tok 2 1/2 halv å frisere, bade, nappe ører og klippe neglene til Felix i dag
WheatenMali Skrevet 14. September 2005 Rapporter Skrevet 14. September 2005 nydelige pito! Jeg har litt lyst på pomme
Jeampi Skrevet 14. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2005 Seriøst 2 timer?? :-o Det tok 2 1/2 halv å frisere, bade, nappe ører og klippe neglene til Felix i dag Nei jeg brukte to timer på vask,føn og klipp Jeg brukte ca 1 time og 15 minutter på klipping. 45 min på bad og føn Men nå er jeg ikke helt ferdig da. Jeg ser alltid små "feil" som jeg må rette på når dagene går. Så det går litt mer en en time å frisere pom ja. Og nå har ikke Pito all pelsen de egentlig skal ha heller så det tar ENDA lengre tid for pommer med rasetypsik pels
Jeampi Skrevet 14. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2005 Pito burde være våt mye oftere. Hun ble jo bare såå søt. kommer ikke over det jeg Hvor ble hunden av? :?
Jeampi Skrevet 14. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2005 hahaha, DE øya da hun er så nydelig! har bare sett sånne veldig lyse pommer.. synes Pito er finere! takk! Ja hun har en farge som ikke er så vanlig. Rødfarger på pom liker jeg aller best. Og hun er rød/mørk oransje. I stamtavlen står det rød
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar