Gå til innhold
Hundesonen.no

Pito hos "Frisøren" =)


Jeampi

Recommended Posts

I dag har jeg badet og klippet Pito til utstillinga om 1 1/2 uke :P Tok litt bilder:

Her er hun nybadet..Og hun er "sååå" fornøyd :D :

badet.jpg

"Jeanette du vet jeg HATER dette! :P ":

snufs.jpg

Endelig ferdig med føning og dusj. Her før vi går i gang med klippinga:

foor.jpg

ææææ! Halve hunden falt jo av under føninga! :P

dott.jpg

Her er alt klappet og klart til å sette i gang. Vi har ikke utst bord så vi bruker mammas strykebord og så har jeg et mørkt laken bak for å kunne se de lyse hårene hennes i rumpa. Siden hun er nesten hvit i rumpa så er det veldig vanskelig å se hvor jevnt jeg klipper med en hvit vegg til bakrunn:

bord.jpg

Tata! 2 timer senere er slutt resultatet klart! :P

sept.jpg

Fiiiine vovva mi!

september2005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst 2 timer?? :-o Det tok 2 1/2 halv å frisere, bade, nappe ører og klippe neglene til Felix i dag :P

Nei jeg brukte to timer på vask,føn og klipp :P Jeg brukte ca 1 time og 15 minutter på klipping. 45 min på bad og føn :D Men nå er jeg ikke helt ferdig da. Jeg ser alltid små "feil" som jeg må rette på når dagene går. Så det går litt mer en en time å frisere pom ja. Og nå har ikke Pito all pelsen de egentlig skal ha heller så det tar ENDA lengre tid for pommer med rasetypsik pels :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, DE øya da :D hun er så nydelig! har bare sett sånne veldig lyse pommer.. synes Pito er finere!

takk! :P

Ja hun har en farge som ikke er så vanlig. Rødfarger på pom liker jeg aller best. Og hun er rød/mørk oransje. I stamtavlen står det rød :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...