Gå til innhold
Hundesonen.no

Pito hos "Frisøren" =)


Jeampi

Recommended Posts

ok! så søte de var, bada Lucas i går også, får ikke til å ta bilde, for om jeg slepper hånden bort( bare holder den oppå ham på en måte) så hopper han opp, liker ikke å bade :D

Hehe Pito HATER å bade man hun står i ro når hun får beskjed om det (heldigvis! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jammen helt herlig når hun er våd, ser skikkelig søøøt ut! :D Og så flot hun blev efter endt bad, fønn og klipning! :P Dygtig hundefrisør du er!

Tusen takk! :P Etter nesten to år som pom eier begynner jeg endelig å få littegrann dreisen på klippen. På min EGEN hund :P Har ikke turt å klippe noen andre sine hunder enda :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :P Etter nesten to år som pom eier begynner jeg endelig å få littegrann dreisen på klippen. På min EGEN hund :P Har ikke turt å klippe noen andre sine hunder enda :oops:

Synes det er kul at du sånn er sprunget ut i det da! Ikke sikker på jeg havde vovet pelsen (hihi bokstavelig talt) Må jo spørge hvordan det gik allerførste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kul at du sånn er sprunget ut i det da! Ikke sikker på jeg havde vovet pelsen (hihi bokstavelig talt) Må jo spørge hvordan det gik allerførste gang?

Hun jeg kjøpte Pito av lærte meg maaasse om hvordan man klipper pom. Hun er utrolig dyktig. SÅ jeg har tatt det sånn i små skritt. Hun klippet Pito for meg til utstillinger og så klippet jeg litt når det var lenge til neste utstilling.

Du kan sammenligne dette bildet som jeg klippet for lenge siden og var svært fornøyd med (der er rumpehårene ALTFOR lange og kragen er ikke klippet:

x1pAdjo0uCo2H0AV-sA-p6kKZ5tWBsSliJN.jpg

Med disse to hvor jeg er fornøyd den dag i dag :wink: :

nyklippet1.jpg

september2005.jpg

Men jeg har enda så UTROLIG masse å lære! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå okay, jeg synes og det var helt fantastisk om du bare var sprunget helt selv ud i det, men stadig flott at du kan da. :) Er selv en bangebuks til sånnt. Men jeg kan ikke se det første billede, og da bliver det litegrann svært at sammenligne, hi hi. Er det bare mig som ikke kan se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå okay, jeg synes og det var helt fantastisk om du bare var sprunget helt selv ud i det, men stadig flott at du kan da. :) Er selv en bangebuks til sånnt. Men jeg kan ikke se det første billede, og da bliver det litegrann svært at sammenligne, hi hi. Er det bare mig som ikke kan se det?

Ja jeg er svært takknemlig for alt hun har lært meg.

hvis du enda ikke kan se det så kan jeg sende det på PM til deg hvis du vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er svært takknemlig for alt hun har lært meg.

hvis du enda ikke kan se det så kan jeg sende det på PM til deg hvis du vil :D

Åh, nu kan jeg se det... underligt jeg ikke kunne før. Men nu kan jeg jo så se at der er forskel, du er blevet dygtig! Kan godt se at hun ikke ser så harmonisk ud på det øverste billedet.... hun ser liksom mere imponerende ud på de nederste. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nu kan jeg se det... underligt jeg ikke kunne før. Men nu kan jeg jo så se at der er forskel, du er blevet dygtig! Kan godt se at hun ikke ser så harmonisk ud på det øverste billedet.... hun ser liksom mere imponerende ud på de nederste. :D

Tusen takk! :D Ja hun ser mye lengre ut på det øverste fordi at hun er ikke klippet ordentlig verken foran eller bak. Pommer skal jo være korte i kroppen og derfor gjelder det å klippe nok slik at en ser kroppsfasongen dems. :D Men Pito er litt for lang i kroppen. Derfor er det ekstre viktig for meg å klippe nok både foran og bak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...