Boubou Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2008 Vi er Kaos og Cathrine, Kaos er 7 mnd, blanding av BC med litt av hvert annet rusk, verdens skjønneste. Jeg er mor til to barn, en kanin og en mann i tillegg til Kaos, maler (men kanskje ikke så lenge, er på intens jakt etter noe nytt ) og bor i Larvik. Er intressert i alt mulig, så det er ikke vits å gå inn på hva, da blir vi aldri ferdig' Jeg har jo soset rundt på sonen en stund, så noen har vel lest meg før... men har var altså den offisielle presentasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2008 Hei på deg, velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2008 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2008 Velkommen Cathrine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjellÅge Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2008 Hei og takk for sist Håper på flere fine diskusjoner om alt og ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2008 Presentasjoner er alltid hyggelig Litt rart å si "Velkommen til oss", men det er du jo- selv om du har vært her en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2008 Velkommen på etterskudd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 16. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2008 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2008 Hei, velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar