Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født

Raksha

Recommended Posts

Eventuelt Zweibel/Svibel.

Ikke sant? Svibel, Svibel, Svibel. Med en litt lang i. Bare prøv å si det. Det er et behagelig navn å si. :ahappy:

Og løk? Vel, det kan bety mye det! Det er lag på lag, slik som en personlighet er. Og det er sterkt, akkurat som en liten Riesensvibel. Tenk bare på hvilken intrikat og sterk personlighet frøkna kommer til å ha! Hun er essensen av en løk skal jeg si deg!

Ja. Det må bli Svibel. Det bare smaker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Ok, da drar jeg i gang en sånn foreløpig navneliste med favoritter i random rekkefølge:

*Calista

*Isis

*Lulu

*Medina

*Medusa

*Raksha

*Selene

*Zweibel/Svibel

Flere kommer fortløpende

Synes også Calista var pent. Fin betydning også. :ahappy:  Og det er uten R :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? Svibel, Svibel, Svibel. Med en litt lang i. Bare prøv å si det. Det er et behagelig navn å si. :ahappy:

Og løk? Vel, det kan bety mye det! Det er lag på lag, slik som en personlighet er. Og det er sterkt, akkurat som en liten Riesensvibel. Tenk bare på hvilken intrikat og sterk personlighet frøkna kommer til å ha! Hun er essensen av en løk skal jeg si deg!

Ja. Det må bli Svibel. Det bare smaker godt.

Nå er jeg overbevist. Go go go, Svibel for the win!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt jeg ikke har lovet å døpe bikkja som resultat av en avstemning, Mari sine metoder heller mot det ufine. :ahappy:

Kjører på med demokratisk diktatur, der må gjerne si hva dere mener, så lenge dere er enige med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg protestere altså. Du kan ikke kalle opp bikkja etter en løk :lol:

Det må jeg egentlig si meg helt enig i :ahappy:

Ser for meg noen hyggelige tyske turister komme og spørre hva hunden min heter. "Løk,"

Men min hund heter jo "kopp" på tysk, så jeg er vel ikke så mye bedre :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy! Min hund het Bacon. Og det er den beste hunden som noen gang har satt sine labber på jorden!

Det er ingenting galt med matbaserte navn for tenk. Og når man har kamphund, så er det helt utrolig hvor mye mindre farlig hunden er når den har et morsomt navn. (Stor svart raggete hund anyone?)

Så HAH! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må føye "Råsa" på navnelista da. :ahappy:

Men på en side kunne jeg tenke meg noe som er feminint, ikke nødvendigvis veldig sukkersøtt, men noe som gjenspeiler at den store svarte raggete skumsle saken er ei dame med bart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må føye "Råsa" på navnelista da. :ahappy:

Men på en side kunne jeg tenke meg noe som er feminint, ikke nødvendigvis veldig sukkersøtt, men noe som gjenspeiler at den store svarte raggete skumsle saken er ei dame med bart.

Jaaa! Råsa me ddet matchende halsbåndet jeg fant :lol:

Men egentlig stemmer jeg for Isis da (i tilfelle det ikke har kommet klart fram) - det er feminint, søtt men ikke sukkersøtt, lett å uttale og inneholder ikke r. I tillegg har jeg ikke hørt om noen hunder som heter det fra før. Betydning: goddess in Ancient Egyptian mythology and is celebrated as the ideal mother and wife, patron of nature and magic; friend of slaves, sinners, artisans, the downtrodden , as well as listening to the prayers of the wealthy, the maiden, the aristocrat and emperor

Evt så har i det vi snakket om tidligere: Acacie. Betydning: The Acacia is used as a symbol in Freemasonry, to represent purity and endurance of the soul, and as funerary symbolism signifying resurrection and immortality. Også som over: det er feminint, søtt men ikke sukkersøtt, lett å uttale og inneholder ikke r. I tillegg har jeg ikke hørt om noen hunder som heter det fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vivian. (fra Vivan Wheeler)

Evt kan du bare kapitulere og kalle henne Svibel. :ahappy:

Edit: Før det blir sure miner... Hva med Yuna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Råsa me ddet matchende halsbåndet jeg fant :yes:

Men egentlig stemmer jeg for Isis da (i tilfelle det ikke har kommet klart fram) - det er feminint, søtt men ikke sukkersøtt, lett å uttale og inneholder ikke r. I tillegg har jeg ikke hørt om noen hunder som heter det fra før. Betydning: goddess in Ancient Egyptian mythology and is celebrated as the ideal mother and wife, patron of nature and magic; friend of slaves, sinners, artisans, the downtrodden , as well as listening to the prayers of the wealthy, the maiden, the aristocrat and emperor

Evt så har i det vi snakket om tidligere: Acacie. Betydning: The Acacia is used as a symbol in Freemasonry, to represent purity and endurance of the soul, and as funerary symbolism signifying resurrection and immortality. Også som over: det er feminint, søtt men ikke sukkersøtt, lett å uttale og inneholder ikke r. I tillegg har jeg ikke hørt om noen hunder som heter det fra før.

Acaci har jeg glemt. Det må settes på lista.

Vivian. (fra Vivan Wheeler)

Evt kan du bare kapitulere og kalle henne Svibel. :ahappy:

Edit: Før det blir sure miner... Hva med Yuna?

Mamma har ei venninne som heter Vivian, ei særdeles blond ei. :lol:

Yuna, som uttales Juna? Det kan få en plass på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Råååsa..

Jeg er elendig på navn, så har ingen forslag at the moment. Men jeg liker Raksha.

...og så er jeg egentlig litt sjalu her nå, jeg har også lyst på ei riesensnuppe! Men har hverken plass eller tid nå, så.. *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Råååsa..

Jeg er elendig på navn, så har ingen forslag at the moment. Men jeg liker Raksha.

...og så er jeg egentlig litt sjalu her nå, jeg har også lyst på ei riesensnuppe! Men har hverken plass eller tid nå, så.. *drømme*

Du kan få hilse på mi så mye du vil. :lol:

Nå ser navnelista sånn her ut:

*Acaci

*Calista

*Isis

*Lulu

*Medina

*Medusa

*Raksha

*Selene

*Sonne (sol på tysk)

*Yuna

*Zweibel/Svibel

Godt jeg har god tid. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du kalle din egen riesen <_<

Det er nettopp det... Riesen = pelsstell, ergo går det ikke.

Jeg aner at det er trøbbel i dele-riesen-paradis allerede... :ahappy:

Akasi :yes:

Puh! Det var langt bedre! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det... Riesen = pelsstell, ergo går det ikke.

Jeg aner at det er trøbbel i dele-riesen-paradis allerede... :ahappy:

Pøh, det tunge pelsstellet kan man sette bort. Trenger bare å rake ull og kamme ut floker, og det er greit selv om det tar litt tid :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...