Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar

Helt sorte bartedyr er bare herlige. Liker ikke de så innmari klippet og stasjet men. Synes sånne skogshunder som jeg kaller det er finest. Men skjønner jo at noen raser er det best for både hund og eier at den klippes:)

Er gøy når en begynner å se litt personlighet i de. Jeg skal hente krutt-tønna mi om bare 5dager. Merker det begynner å klø i hendene når jeg ser andre valpebilder også:lol:

Jeg synes hun skal bli en Raksha. Passer til en rampe-bart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: herlige bilder! Blir jo rent valpesyk selv, jo.... jeg, som har ukesgamle valper i hus selv!

Liten tvil, jeg må definitivt supplere med et stort bartedyr etterhvert!

..når får du henne i hus? Jeg får komme å hilse på, ja..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sorte bartedyr er bare herlige. Liker ikke de så innmari klippet og stasjet men. Synes sånne skogshunder som jeg kaller det er finest. Men skjønner jo at noen raser er det best for både hund og eier at den klippes *klipp*

Er gøy når en begynner å se litt personlighet i de. Jeg skal hente krutt-tønna mi om bare 5dager. Merker det begynner å klø i hendene når jeg ser andre valpebilder også *klipp

Jeg synes hun skal bli en Raksha. Passer til en rampe-bart.

Ja, de begynner å bli kule nå. :P Synd jeg ikke får besøkt dem mer før jeg henter.

Har ikke fått med meg at du skal ha valp, hva skal du ha? :P

Aah, såå herlige da :lol: Ikke lenge igjen nå da! :P

Neii, nå er det hakket før jeg begynner å telle ned dager og timer. :P Ikke lenge til du heller får, så jeg. :P

:P herlige bilder! Blir jo rent valpesyk selv, jo.... jeg, som har ukesgamle valper i hus selv!

Liten tvil, jeg må definitivt supplere med et stort bartedyr etterhvert!

..når får du henne i hus? Jeg får komme å hilse på, ja..?

Henter henne 28. juni, regner med vi blir en uke i trøndelag på hytta, så er hjemme i oslo i begynnelsen av juli en gang. Selvsagt får du hilse på! :P

Du får vel egentlig bare håpe det ikke blir frk råsa i alle fall - da risikerer du å komme til låste dører og tomt hus når du skal hente henne ;)

:P Si fra om det til oppdretter da, så kanskje jeg får frk. rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de begynner å bli kule nå. :P Synd jeg ikke får besøkt dem mer før jeg henter.

Har ikke fått med meg at du skal ha valp, hva skal du ha? :lol:

Det skjønner jeg for har ikke snakket så mye/høyt om det her inne egentlig:) Det blir ei golden retreiver tispe. Så vi får samles en dag til valpeherjing når du får din herlighet. Hvis du fortsatt bor på lambertseter så er det vel noen litt lange meter å gå;)

Mulig jeg ikke henger med men hvor gamle er de nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg for har ikke snakket så mye/høyt om det her inne egentlig:) Det blir ei golden retreiver tispe. Så vi får samles en dag til valpeherjing når du får din herlighet. Hvis du fortsatt bor på lambertseter så er det vel noen litt lange meter å gå:D

Mulig jeg ikke henger med men hvor gamle er de nå?

Ah moro ;) En playdate må vi få til.

De er 6 uker i morra. Tiden går faktisk, utrolig nok, fort enda. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal tidlig krøkes, den som god...

HPIM2905.JPG

Skater skal bli. :)

HPIM2893.JPG

HPIM2763.JPG

HPIM2844.JPG

Valpisene er nå drøye 6 uker, og fulle i f hele gjengen. Akkurat slik de skal være. :lol: Jeg starter nedtellingen, det er fjorten dager til jeg har snuppa i fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...