Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hjemmeside om Solo


Ane_

Recommended Posts

Skrevet

Jeg driver og lager hjemmeside om Solo. Er ikke ferdig enda, men dere kan jo stikke innom å se på det som er der så langt og skrive litt i gjesteboka.. Da hadde jeg blitt veldig glad! :D

www.freewebs.com/toller_solo

Skrevet

Tusen takk. Har ikke fått inn så mange bilder enda, for jeg har ikke digitalkamera selv, så jeg må få litt bilder Vera(Argon) og Charlotte(Lisa) har tatt på turer og sånn. Håper på å få inn litt flere fine bilder. Takk for koselig hilsen. Gøy med hjemmeside altså..!! :D

Skrevet

Så det jeg også. Vet ikke hva som er feil jeg. Takk for hilsen! :D Er rimelig fersk i dette med hjemmesider og sånn, så dere får være tålmodig med meg... Jeg vil prøve å få til en litt større side en gang, men freewebs er en start.. :D

Skrevet
Så det jeg også. Vet ikke hva som er feil jeg. Takk for hilsen! :D Er rimelig fersk i dette med hjemmesider og sånn, så dere får være tålmodig med meg... Jeg vil prøve å få til en litt større side en gang, men freewebs er en start..  :D

å jada, skal være så tolmodig at det! :D Ingen problemer, kikker nok inn i gjen. :D

Skrevet
Så det jeg også. Vet ikke hva som er feil jeg. Takk for hilsen! :D Er rimelig fersk i dette med hjemmesider og sånn, så dere får være tålmodig med meg... Jeg vil prøve å få til en litt større side en gang, men freewebs er en start..  :D

Det blir spørsmålstegn fordi freewebs ikke tar æøå

Kjempefin side.

Skrevet

Det blir spørsmålstegn fordi freewebs ikke tar æøå

Kjempefin side.

Din side var også veldig fin. Hvordan fikk du sånn teller, så man kan se hvor mange som er innom siden? Og hvordan klarte du å lage sånt galleri?

Skrevet
det kan også være at fonten du har bruker ikke har æ,ø å.

hmm...hva er det? hvordan gjør jeg om på det da? sorry men er helt grønn på data..

Skrevet

visst du går inn på sitemanager og trykker edit på gjestebok, for så og scrolle helt ned på siden og trykke på...jah..hva var det dah..helt ned på siden er det to muigheter du kan trykke deg frem til, den til venstre, og problemet er løst :D

skjønte du den der er du god..er ike flink og forklare!

Skrevet
visst du går inn på sitemanager og trykker edit på gjestebok, for så og scrolle helt ned på siden og trykke på...jah..hva var det dah..helt ned på siden er det to muigheter du kan trykke deg frem til, den til venstre, og problemet er løst :D

skjønte du den der er du god..er ike flink og forklare!

det er ikke noe til venstre.. det er 2 alternativer over hverandre: go to site manager og go to site add-ons.... hvem av de skal jeg gå inn på?

Skrevet

jeg fant ut hvordan jeg får sånn teller, men når jeg trykker submit får jeg bare denne beskjeden: "Your counter name must be made up of only letters and numbers"... Og det eneste jeg har skrevet er besøkende... HJELP!

Skrevet
Du fikk meg da :D Hehe.. jeg var snill og gikk inn en gang til :D

Takk! :D Håper ikke det var til stort bry da.. :D

Skrevet

Din side var også veldig fin. Hvordan fikk du sånn teller, så man kan se hvor mange som er innom siden? Og hvordan klarte du å lage sånt galleri?

Takk :D

Galleri kan du lage ved å trykke "Add site-ond" Trykk på Albums, og nedfor ser du hva du skal gjøre.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...