Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden


Marianne

Recommended Posts

Hadde det vært Buffy, så kunne jeg vist deg dette. For hu skjønte at ting kunne være lov den ene dagen, men ikke den andre... Men Bridie får rett og slett ikke lov å gjøre noe endag som ikke er lov en annen dag, så Bri som bader i vannskål får du ikke.

Jeg har desverre heller ikke bilde av Luna som gjorde det samme da hu var her ;)

Badekar har jeg ikke, eller.. Ikke i et rom som skal bli vått overalt iallefall, så da må det bli badebalj ute en eller annen gang i sommer.. Problemet er at jeg ikke har det heller.

Men, jeg syns dere er slemme her folkens. dere ønsker jo ting som jeg MÅ ta bilder av etterhvert liksom. ;)

Men får se.. For å være helt ærlig så begynner jeg å bli litt lei av å arrangere bilder... *sorry* :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 685
  • Created
  • Siste svar

Hehe, jeg vet jeg var litt ond, men når du skriver det "umulige" så ber du litt om det også :wub:

Men jeg vil komme med nytt forslag. Jeg vil se bilde av en konfirmant, et brudepar eller et dåpsbarn i feststasen selvsagt, og bilde må inneholde et kjæledyr. Håper du har det liggende i det minste, ellers kan det jo bli artig å arrangere bryllup for bildenes skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg syns dere er slemme her folkens. dere ønsker jo ting som jeg MÅ ta bilder av etterhvert liksom. ;)

Hvordan kan vi vite at du ikke har bilde av en skalla fyr hopper bukk over en fyr i rød genser med zero flaske ved siden av, når du har bilde av så mye annet rart? :wub:

Men da vil jeg se et dyr som ser forvirra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er artig, synes jeg! Men kan kaaaaanskje skjønne at du blir lei av å arrangere bilder... selv om det sef er HELT rett at vi ikke kan vite hva du har fra før.... :rolleyes:

Jeg vil se bilde av ei PEN blondine jeg! Og av en kongelig.... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, here goes:

Brud med kjæledyr

*bildet er fjernet,siden jeg ikke har spurt personen på bildet om det var ok å legge det ut*

regnbue (jeg valgte det fremfor humle/bie eller fugl og katt)

Bilde019.jpg

Pen blondine

(den peneste blondina ever!)

singa0sq.jpg

Kongelig

DSC_0001-1.jpg

-skalla fyr med apportbukk i munnen i utgangsstilling

(desverre hadde fører litt problemer med å holde seg seriøs her, men den skalla er iallefall i utgangsstilling. Og av mangel på apportbukk, ble det ei bitepølse)

DSC_0058.jpg

-skalla fyr hopper bukk over fyr i rød genser med zero flaske ved siden av

(det snek seg inn en liten skrivefeil når vi tok bilde her.. Så saken ble "ei som har skallet en fyr, hopper bukk over annen fyr i rød genser med zero flaske)

DSC_0013.jpg

-dame eller mann gjennom slalom og rør

(hjemmelaget slalom og rør)

DSC_0035.jpg

DSC_0018-1.jpg

Og da mangler disse til senere.

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre )

-to hvite menn med maling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet egentlig ikke jeg. Ble litt skeptisk da jeg så hva slags villdyr som kom frem i Lars da han fikk læshalsbånd på seg :D:D

:P :P *ser for seg heeeeeelt andre ting akkurat nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Ja, jeg har ikke ledd så godt på leeeeeenge! Så mye uff og nei og vil ikke som det var med Lars før han ga opp og ble med... og SÅÅÅÅ som han ble med! :P

....den talefeilen på radioen ble skummelt rett, Marit.... Og mye verre enn forventet også!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...