Gå til innhold
Hundesonen.no

Chinese Crested - Krysolit Don Juan de Barko "Ottar"


Inustaff

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Jeg har bestemt meg for Ottar,da det er sjarmerende,ikke så mye brukt(håper jeg)og blir tøfft på en sånn liten kineser..

Ja du Caroline (regner med det er dealen med nicket,gidder ikke leite frem alle de andre tegnene) vi er vel litt sånn svak for Keela, Meeko ,Deelah , navn osv! Skal nok få brukt det en gang,men tar Ottar denne gang!

Savne Ottar! begge to...smask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rase IW??

Har du en tråd?

Weee..det er ikke sååå lenge til..

Jeg kom på en ting..

Jeg skal på ferie!Og siden jeg venter på valp og skal hente døgnet etter at jeg kommer hjem,så kanskje vil ferien gå så tregt(bare for at tiden skal være litt slem fordi man venter)men såå er det jo en veldig fin ferie,og da er det jo bare kjekt at tiden går seint,for da føler jeg ikke at de 2 ukene flyr like fort som hvis jeg var hjemme...Så jeg føler at jeg får i pose og sekk nå!

:P:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den rett etter jeg skrev det..fant ut jeg gadd ikke vente på svar,så jeg leita selv..men tror det skjedde noe plutselig her så jeg glemte å si Gratulerer!!Så gøy!Herlig rase..liker dem kjempegodt!Spennende med ny valp!

Da var det natten,og nok en dag nærmere min lille Ottar!!

Jaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre ikke mer bilder..

Stjal bildene fra hjemmesiden til oppdretter,håper det er lov,han er jo snart min;-)

Kommer til å ta masse bilder når han kommer hit..Han skal trenes mye på å stå pent,og posere for kamera..så jeg håper jeg får en like fotogen hund som Grace til Sandra(Snaffa)er!

Men..øøøh..Kameraet mitt er ikke like bra,og den dagen jeg eventuelt får et bra kamera så spørs det om jeg får tatt like fine bilder uansett..Siden jeg ikke klarer å få lest bruksanvisningen..så lamt..

Lurer på om det finnes billige bra kameraer i Rhodos!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Just me!!

Ett stk spent eier ser jeg! :ahappy:

Herlig søt da, har faktisk åpnet øynene for kineseren jeg og. Mushi her innes feil! :ahappy: Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at sambo faktisk vil og skal hente meg på Gardemoen istedetfor at jeg tar toget hjem til Stavanger og for at vi liksom skulle til Sverige 24 timer etterpå..Så da blir det rett til Sverige 14 mai og har ny avtale om å hente valpen 15 mai!Jippi :icon_clapping: Så snart er lille Ottar i armene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er lillegutten min for real!

Han er en tøff liten fyr,med masse godt humør,og er jo selvfølgelig helt nydelig!

Vi er for tiden på hotell i Sverige,og bebisen ligger i sengen og koser seg og sover søtt..

Så her er noen av bildene,med litt forskjellig kvalitet da jeg nettopp har fått et litt mer innvikla kamera enn hva jeg kan finne utav med det første..hihihi! Kamera må man ha med en sånn fotogen liten skapning som en kineser!

Ottar1.jpg

Ottar2.jpg

Ottar7.jpg

Ottar5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...