Gå til innhold
Hundesonen.no

Stamtavlenavn!?


Argon

Recommended Posts

Hehe, har noen forslag her :D

White lady, tom collins (:D) martini, maiden`s blush, piña colada, daiquiri, margarita, bloody mary, screwdriver, panda, suffering fool, coco loco, cinderella, nirvana, palm beach, wild night out, angel`s delight, mad dog, honeymoon.

Piña Colada var kult syns jeg :D Eller mad dog :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag og linker så langt. Jeg syntes Pina colada var kult da, men ble avfeid av samboer da han ikke synes det er noe god drink :rolleyes: Jeg har bestemt rase og oppdretter så noe får jeg være litt mere slakk i tøylene på så han kan være med å bestemme vel også ellers blir jeg vel kastet ut til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mohito?? :-)

Ja! Det er jo en god drink og et kult navn :D

Takk for forslag og linker så langt. Jeg syntes Pina colada var kult da, men ble avfeid av samboer da han ikke synes det er noe god drink :rolleyes: Jeg har bestemt rase og oppdretter så noe får jeg være litt mere slakk i tøylene på så han kan være med å bestemme vel også ellers blir jeg vel kastet ut til slutt:)

Hehe, men da syns jeg du skal vurdere Mohito :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Så spennende at du venter på en valp da! :D

Gjett om jeg er nysgjerrig på hvilke rase det blir.. :lol:

Ang drinker er jeg helt klart en Appletini og Strawberry Daquiri-jente, veeeldig gode drinker, men ikke så artige som navn kanskje?

Hva med White Russian, Grasshopper, Margarita Pink Cadillac, Shamrock, Ching ching, Pink Squirrel eller den ultimate Sex and the city drinken Cosmopolitan..? Norske drink navn som Fjellbekk og Gul genser er kanskje ikke så stilig..

Kan du ikke si noe om evnt kjønn og rasens hjemland da? Det finnes jo drinker knytte til det meste. Ellers så er jo navn som Tia Maria, Baileys, Amaretto, Galliano og Kahlua artige de og. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Så spennende at du venter på en valp da! :D

Gjett om jeg er nysgjerrig på hvilke rase det blir.. :lol:

Ang drinker er jeg helt klart en Appletini og Strawberry Daquiri-jente, veeeldig gode drinker, men ikke så artige som navn kanskje?

Hva med White Russian, Grasshopper, Margarita Pink Cadillac, Shamrock, Ching ching, Pink Squirrel eller den ultimate Sex and the city drinken Cosmopolitan..? Norske drink navn som Fjellbekk og Gul genser er kanskje ikke så stilig..

Kan du ikke si noe om evnt kjønn og rasens hjemland da? Det finnes jo drinker knytte til det meste. Ellers så er jo navn som Tia Maria, Baileys, Amaretto, Galliano og Kahlua artige de og. :D

Rasevalg er ikke noe sånn lyn fra klar himmel forsåvidt men:)

Det blir ei liten golden retriever frøken. Så med tanke på rasen så skulle det vel blitt av drinkene Irish coffe, Golden dream, Golden breeze f.eks.

Liker de som er to ord. eks jeg har vært innom. Passoa Passion, Kahlua coffee, Galliano hotshot.

Bilde: http://www.freewebs.com/tollerhund/Valper%20007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen vakre små marsvin! :lol:

Gratulerer med en gylden liten frøken!

Mamma'n så ordentlig "golden" ut i fargen, det er sååå pent når de har den vakre gyldne fargen synes jeg.:D

Galliano Hotshot var jo kjempetøft da. :D

Med tanke på et "gyldent" navn så synes jeg Amaretto Sunshine Crush og Amaretto Heartwarmer også er artige. Navn er hvertfall ikke lett synes jeg, jeg hadde en laang liste over mulige navn, men da jeg møtte Sølve så synes jeg ikke det kunne bli noe annet liksom. Så det kommer nok til deg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo bare foreslå min favorittshot. Selv om det sikkert bare blir stemt ned. Jeg har forstått at jeg har en smak for hundenavn som ikke alle deler.

Slippery Nipple passer dønn. Uansett rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...