Benedicte Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Ikke det peneste bildet, men. Jeg vil se to hunder som sloss
AnnikenK Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Hva betyr det egentlig? En mann som sover over en som er sønn av en lensmann? Men ser ikke ut som om noen har noe bilde. Det heter lensmannsSØVN og det betyr at man sover lett - er på vakt
civga Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Jeg vil se en hund med en bamse Edit: ups, var litt treg :/
civga Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Okei, da prøver vi en gang til.. Dem holdt på med å leke idet Dikkal klikka, så ble den en liten sur kamp Jeg vil se en hund med en bamse
SaraS Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Selma og hennes aller første bamse! Jeg vil se flere hunder i idyllisk snølandskap.
Synnikken Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Jeg ønsker å se en Aussie valp! Wish wish blue merle..
Tonjeogjeppe Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Blue merle skal bli Jeg vil se hund som jager etter halen sin
Gjest Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Jeg vil seeeeee en hund som hopper rett opp!
ipadda Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Jeg vil se en hund på siden av et juletre.
mushi Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 En hund som har på seg rød genser/dekken har jeg lyst til å se
Blondiemamma Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Blondie's kullsøster Bixi Girl har pyntet seg til jul Jeg ønsker å se en langhåret/hund med mye pels som er nybadet/ny frisert
Guest Christine Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Netopp vært hos hundefrisør. Jeg vil se 5 hunder i flott vinteridyll.
Blondiemamma Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Engelsk setter er ikke langhåret eller en hund med mye pels. .jeg vil se en skikkelig langhåret hund eller en puddel/wheaten ol, med MYE pels som er nyklippet..
Guest Christine Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 ES går som langhåret, men ok jeg skjønner nå at du ville ha en hund med mer pels enn en ES.....
Synnikken Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Netopp vært hos hundefrisør. Jeg vil se 5 hunder i flott vinteridyll. hahaha, så SINNSYKT søt med hodet på skakke og greier! *se på meg a, se på meg! "
Blondiemamma Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 hahaha, så SINNSYKT søt med hodet på skakke og greier! *se på meg a, se på meg! " Nydelig vet du Har ikke JEG blitt fin eller?? Men ja Christine, jeg hadde tenkt på noe mere "pelsete" et es.. Ikke for å vrang men...
Tonjeogjeppe Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Nyklipt pumi Til sammenlikning så blir hun fryktelig langhåret uten klipp: Var denne rasen godkjent? Vil isåfall se hund hos vetrinær eller annen behandling
Tapper Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Nyklipt pumi Til sammenlikning så blir hun fryktelig langhåret uten klipp: Var denne rasen godkjent? Vil isåfall se hund hos vetrinær eller annen behandling Synes hun var finest med mye pels, jeg Du må skrive hvilket bilde du vil se EDIT: Ops...jeg så visst ikke at du hadde skrevet det likevel... :blush:
Poter Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Hun får streching Hund får fysikalsk undersøkelse Da vil jeg se en hund som er med på ridetur.
Guest 2ne Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Ikke det peneste bildet, men. Jeg vil se to hunder som sloss Sorry OT, men er det vanlig å ta bilder av hunder som sloss?
Carina Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Sorry OT, men er det vanlig å ta bilder av hunder som sloss? Det lurte jeg også på, men tenkte at jeg ikke skulle blande meg. Hvis jeg kommer over to hunder som sloss, er liksom ikke å ta bilder av dem det første som faller meg inn.
Synnikken Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Håper det er lekesloss hun mener.
Benedicte Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Sorry OT, men er det vanlig å ta bilder av hunder som sloss? Nei det håper jeg da ikke. Jeg ville se bilde av hunder som lekesloss, ekte slossing er ikke noe koselig.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar