SFX Skrevet 25. September 2008 Rapporter Share Skrevet 25. September 2008 jeg vil se en hund som feirer halloween Jeg vil se en hund som feirer påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 jeg vill se en hund med kanin ører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Electra Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 Kaninører? Jeg vil se en hund som gleder seg til noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 her sto han særiøst å trippa etter å få springe vidre altså! Hadde ikke mye tid til posering nei ett dritt dålig bilde av han før han var borte Se det blikket da, den veien skal jeg springe nå! Kan jeg ikke få springe nå ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 klippe klippe Ehehe... nytt ønske ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 ops, glemte meg sorry! hm,, .. Jeg vill se en hund som apporterer en gulerot :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 29. September 2008 Rapporter Share Skrevet 29. September 2008 Tja...apportere og apportere... bærer en gulrot ihvertfall Jeg vil se en hund med pulk eller vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mari_anne_aas Skrevet 29. September 2008 Rapporter Share Skrevet 29. September 2008 Hund med pulk Jeg vil se hund i vakker natur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 29. September 2008 Rapporter Share Skrevet 29. September 2008 Donny i vakker natur Om godkjent vil jeg ha bilde av en spesiell blandings hund(eks, papillonxBoxer, BorzoixRottweiler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Eller ikke, da vil jeg ha en hund som tror den er mindre en hva den virkelig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2008 Ingen som har et bilde som viser det? Skal vi ta et nytt ønske da kanskje, så ikke tråden stopper opp...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kira Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2008 Siden jeg er av den utålmodige sorten, og det helst skal være mer bilder enn tekst her inne, så tolker jeg forrige ønske så fritt som man kan, også slenger jeg ut bilde av en hund som teoretisk sett trodde han var så liten at det ikke var noe problem at både mor og han var i buret. (ja det ble litt trangt) http://iloapp.irfclan.com/data/_gallery/pu...&height=613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2008 Oi, feil tråd. Men herlig burbilde. Nytt ønske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kira Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2008 Sorry, seff. Ønske: Bilde av bruksschæfer, altså noe alla min egen. Det må da være noen her inne med noe slikt. edit: Hvis ingen kommer med bilde innen klokka tre lørdag, så foreslår jeg at en eller annen slenger ut et morsomt bilde, som ikke har vært lagt ut før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 Har ikke schæfer sjøl, men trener sammen med Vinita fra brukslinjer Ønsker å se valp som miljøtrenes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 Fie er med på uterestaurant for å miljøtrenes. Ønsker å se bilde av en gammel hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 En gammel goldengutt dette. Jeg vil se bilde av to hunder, og den ene slikker den andre på snuta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kira Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Ingen nye bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 (treffer nesten snuta) Jeg vil se en hund i lekestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimassok Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Jeg vil se et vakkert hodebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Jeg vil se en hund som gjør et triks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 jeg vill se en hund som er 12-20 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Wachita'n min 12 år på bildet... Jeg vil se en hund som balanserer på noe tynt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Nå er det over en dag siden siste ønske kom.. SKal vi ta et nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Siden ingen har lagt ut noe så bestemmer jeg at jeg synes bommen er ganske tynn, jeg (iallefall håpløst både tynn og smal om jeg selv skulle vandret på den! )! Jeg vil gjerne se et bilde av en hund (gjerne valp) som "hilser på" snøen for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar