Lollipopp Skrevet 18. April 2008 Rapporter Skrevet 18. April 2008 Ja. Jeg trenger fest musikk. Jeg er nemlig grundig lei av at alle vors og fester består av samme musikk! Så gjerne kom med noen forslag.
Peers Skrevet 18. April 2008 Rapporter Skrevet 18. April 2008 Hva slags type musikk er du ute etter da...?
Lollipopp Skrevet 18. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2008 sEgentlig alt som egner seg på fest. Bare ikke DDE og bensinstasjon tecnho liksom.. Jee kan jo skrive noe av det som går igjen kanskje.. Pakito Enur ft. Natasja - Caliber 2006 Yves Larock - Rise up Dj Mango - Eurodanser Generelt Timberland Sunblock - Baby baby Sunblock - First time Dj Frank - My arms keep missing you Generelt postgirobygget Ja dette er noe av det som går igjen HELE tiden
Ingvild Skrevet 18. April 2008 Rapporter Skrevet 18. April 2008 Jokke og valentinerne, Kaizers Orchestra, Sublime, Svenska Akademien, Hopalong Knut, Dum Dum Boys, Bob Marley ...
Kristiin Skrevet 18. April 2008 Rapporter Skrevet 18. April 2008 Chris brown? Kiss, Kiss og Get low! Kule party-sanger!
starlight Skrevet 18. April 2008 Rapporter Skrevet 18. April 2008 Hoho, kan ikke se at det er noe galt med DDE? Jeg blir alltid kritisert for merkelig musikksmak, men den som spør skal få svar 2 Unlimited - No Limit Abba - Gimme, gimme, gimme Abba - Dancing Queen (egentlig mange av Abba da) ACDC - You Shook me all night Ace of Base - Life is a flower Ace of Base - The sign Alan Jackson - Chattahoochie og Little bitty Alice Cooper - Poison Bare Egil band - mange Beatles - oooh så mange, men spesielt Twist and Shout er bra på fest Bjelleklang - Gummihatt og Gud hvor du er deilig bruker å slå an Bjørn Rosenström - flere Bon Jovi - living on a prayer, run away Brad Paisley - Ticks Bryan Adams - Summer of 69 (klassikeren man aldri blir lei av) Dwight Yoakam & Buck Owens - Streets of bakersfield Carlene Carter - every little thing CC Cowboys - harry- tigergutt- vill, vakker og våt Charlotte Nilsson - take me to your heaven Coolio - gansters paradise Cutting Crew - I just died on your arms tonight Di Derre - Jenter Trøste og bære - Jag är inte sjuk Dolly Parton - rose garden, 9 to 5, Jolene Samantha Fox - touch me Drängarna - kung över ängarna Dum Dum Boys - Bønda fra nord, splitter pine, jeg går i bane E-type - angels crying Elena Paparizou - You're my number one Elton John - Crocodile rock Europe - Final countdown Fats Domino - Let's twist again Frank Zappa - Bobby Brown GES - jävel på kärlek Girls aloud - jump Grease - masse av sangene Green Day - mange her også Guns N' Roses - Welcome to the jungle, paradise city, Sweet child o' mine Gåte - mange her også Hellbillies - mange Björn Afzelius - Juanita Jannicke - Svake mennesker Jerry Lee Lewis - great balls of fire Johnny Cash - akk, så mange Jokke og Valentinerne - Gutta Jørn Hoel - lost in the tango Kjell Karlens orkester - OL floka! Ikke undervurder denne på fest, elsket og hatet, men ALLE kan den L5 - Maniac Lena Ph - Det gör ont Liquido - Narcotic Live - The Dolphins cry, run to the water Lordi - Hardrock Halleluja Lynni Treekrem - Mexico Lynyrd Skynyrd - Sweet home alabama Magnus Uggla - Pom pom Marius Müller - Den du veit Michael Jackson - flere Mr. President - Coco jamboo Nirvana - smells like teen spirit Offspring - mange Roxette - Ingen over, ingen ved siden Postgirobygget - mange Popsie - rough enough Prodigy - Breathe Queen - mange Rage against the machine - Killing in the name of Rednex - Cotton Eye joe Rune Rudberg - ut mot havet Scorpions - tease me, please me Sie Gubba - mange Solid base - push it Stage Dolls - Love don't bother me, soldier's gun Tre Busserulls - øl Tre Små Kinesere - mange Kaoma - Lambada Whitesnake - Here I go again Åge - Alle
LeneG Skrevet 18. April 2008 Rapporter Skrevet 18. April 2008 Jeg tror du er nødt til å gi meg noen musikktips jeg Victoria Har du mer i samme sjangeren? Og Andrea.... Åge? neineineinei Vet ikke om dette er noe: Infernal - Cheap Trick Kinda girl David Guetta - Baby when the lights go out David Guetta - Delirious David Guetta - Love is gone General Electronics - I see girls Da Buzz - Alive Studio B - I see girls John rock - Summer lovin` (er ikke helt sikker på artisten på den) Infernal - From Paris to Berlin Haji & Emanuel - Take me away
Aya Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Hvis du liker trance: David Guetta- alt, men spesielt "The world is mine" og "Love don't let me go" Armin Van Buuren- det meste, men spesielt Sensation White Anthem 2005/Serenity Tiesto- absolutt alt Eric E
Maria Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Noen som jeg har dilla på for tiden (må jo ha partymusikk nå i russetida!): Usher - Love in this club Adam Tensta - My cool David Guetta - Baby when the light Star tattoed - Make me high Calabria - Enur Out Of Office - Hands Up Kortezman Feat Rozalla - Everybody's Free Madonna - 4 minutes (jada, jada.. Jeg innrømmer at jeg synes den fenger ) Brick & Lace - Get that clear Brick & Lace - My Apple Og selvsagt The wistle song (usens. versjon) ++++
Moondance Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Jeg innser at jeg er noen tiår utdatert her jeg ville si Chuck Berry, Little Richard, Bill Haley, Jerry Lee Lewis, Creedence Clearwater Revival, Chubby Checker, The Who, The Doors og Rolling Stones! Heldigvis skrev Andrea Fats Domino og noen andre kjente navn. Men for dem som er modne nok til å like litt eldre musikk er det mye bra å hente.
starlight Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Jeg innser at jeg er noen tiår utdatert her jeg ville si Chuck Berry, Little Richard, Bill Haley, Jerry Lee Lewis, Creedence Clearwater Revival, Chubby Checker, The Who, The Doors og Rolling Stones! Heldigvis skrev Andrea Fats Domino og noen andre kjente navn. Men for dem som er modne nok til å like litt eldre musikk er det mye bra å hente. Utdatert? Nei, nei, nei! Kjenner jo til alt du nevner jo, er bare Chubby Checker jeg ikke musikk av
helenehelgesen Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 Rihanna - Please don't stop the music Venga Boys - Boom Boom I want you in my room
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar