Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store TV-tråden


Lollipopp

Recommended Posts

Jeg ser på Frustrerte fruer, Lost og nå Hundehviskeren.

Liker også Mythbusters og en del natur/dyreprogrammer på discvery og animal planet.

Ellers så blir det en del AFHV og Sånn lages det sammen med ungene.

Er ikke noe panisk TV-slave. Ser på hvis jeg har tid :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Pihl på mandager, CSI på tirsdager (det har blitt dårlig de siste par-tre episodene, forresten - får håpe det er litt bedre i kveld), Ugly Betty på onsdager og House på søndager. Det er fast. Også ser jeg Scrubs og That 70's show hvis jeg har tid, og Mythbusters og Air Crash Investigation hvis jeg tilfeldigvis svipper innom. Jeg trodde ikke jeg så så veldig mye på tv, men jeg gjør visst det allikevel. :icon_redface: Men jeg ser ofte på tv mens jeg gjør lekser for eksempel, så det blir jo ikke BARE tv, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj, jeg ser alt for mye på tv, på en dag som idag (tirsdag) ser jeg på god morgen norge -Gode og onde dager - dawsons creak - Charmed - Akording to Jim - Alle elsker Ray - og CSI

ellers ser jeg på Lost, gossips girl, 1,3 hill. Prison break. Ugly betty, SMALVILLE :icon_redface: jaaaa.

jippi i morgen er det Lost :)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. Cæsar er fast... Og ser Home and away når jeg er hjemme og husker det.

Ellers er det CSI på tirsdager, Prison Brake når det er på torsdager.. Og.. hmm. Jeg som trodde jeg så sykt mye på tv? Men nå som Farmen er slutt så er det ikke så mye jeg følger fast med på tror jeg. Bare ser på om tv'n står på liksom.

Ellers liker jeg både Animal Planet, de Pricient programmene, og myth Buster på Discovery.

Når jeg er på hytta så er detAnimal Planet hele tida om jeg er der alene. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: lite eller ingenting (ikke noe som jeg ser fast- i hvertfall)

Tirsdag: frustrerte fruer.

Onsdag: ugly betty, army wives (av og til)

Torsdag: Prison break- når det går.

Fredag: Kommer ann på

lørdag: en god film eller ingenting.

Søndag: hundeviskeren og alt annet etter det på tv Norge.

Så ser jeg hotel cæsar de dagene jeg får tid! Animal planet er favorittkanalen, så det ser jeg på hvis jeg er alene av og til :icon_redface:

Jeg ser vel generelt ganske lite på tv, i forhold til mange andre på min alder i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser i grunnen ganske mye på tv jeg da...

- Deperate fruer

- Greys Anatomy

- Lost

- Medium

- Hundeviskeren

- Prison break

- Ghostwhisperer

- 2 and a half men

- Unsolved mysteries

- Csi Miami

- Senkveld

- Norske talenter

også er det noen andre som jeg ikke kommer på nå. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Synes jo det med en ny hund var en god ide, hvertfall med at de kan også være med.  Min har ingen hemninger her heller, så jeg må sette begrensninger- det driter ho hardt i.. Vi driver med nosework, men er ikke det beste miljøet her nede.. Synes også det er rart å ha gammel hund, det er mange begrensninger- men mye herlig også..
    • Ja, og stresser. Det er jo så mye som ikke er klart....
    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...