Gå til innhold
Hundesonen.no

Avstemning: kan hanhunder ha rosa på seg?

Poter

Hanhunder med rosa  

118 stemmer

1. 1.

• Ja
      59
    • Nei
      57
    • Vet ikke
      4

Recommended Posts

Synes også at hanhunder kan gå i rosa. Vet jo det er noen som mener at hvis hanhunden går i rosa så vil den bli homofil eller kjønnsforvirret. Vel, nå er ikke fargene det som avgjør seksuell legning og ei heller definerer kjønn -spesielt ikke på hunder! Så jeg tror hanhunder trygt kan gå med rosa -på lik linje med at tisper kan gå med blått eller turkis. Det har jeg forresten ikke møtt like mange meninger om. Det virker som om tisper kan ha på seg hvilke som helst farger, mens hanhunder bør ha mer maskuline farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo opp til hver og en hva de vil putte på bikkja si, men her i huset kommer det aldri, aaaaaaldri! rosa utstyr til gutta.

Det bare byr meg imot å putte rosa dilldall på gutta mine, men så er ikke jeg noen fan av rosa uansett, syns det blir for fjåsete tilogmed på tisper noenganger, så jeg ville nok ikke brukt rosa utstyr om jeg hadde hatt tisper engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Klart de kan! Hilsen Archie. :)

Homogutt002.jpg

Egentlig tror jeg bikkjene driter i fargen. ;) Archie er stolt av å ha andre meninger enn de fleste hannhunder da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns rosa er jentefarge! :)

Døh, sløving! Det er ingenting som heter "gutte- og jentefarger"!

Så ja, hunder ha hvilken som helst farge på bånd/kobbel. Opp til eieren (men jeg hadde personlig aldri puttet noe råååsa på Sofus. Men jeg liker liksom ikke rosa heller da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...