Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hundeklubb


WheatenMali

Recommended Posts

Trener i Stovner Hundeklubb=)

Silje: veit, sida dems er dårlig! Det enkleste er å ringe "medlemskontakten" å si at du vil melde deg inn å så bare betale.

Tror vi har fått nytt styre, men tror medlemskontakten er den samme: ellen Bjercke og Merte Staaten, medlemskontakten@stovnerhundeklubb.no

har dessverre ikke noe nummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje_m_h: Jeg er ikke medlem i den klubben som er her fordi jeg ikke driver med noe bruks. Det er en brukshundklubb som har vekt på utstilling og agillity, samt lydighet. Jeg vil ikke betale dyr medlemsavgift i en klubb jeg ikke har noe interesse for. Dessuten er ikke klubben så aktiv som jeg hadde ønsket, og det er mye baksnakking og skitt. Men alle kan alikevel komme på hundetreningene hvis de vil, og møte folk og hunder, men det blir bare mye dyrere for å være med på utstillinger/kurs og konkurranser hvis du ikke er medlem og så får man heller ikke et medlemsblad hvor alle resultater på alt som skjer står i, men det her jeg ihvertfall INGEN interesse av. hehe.

Så man er ikke utstøtt selv om man ikke er medlem i en klubb :) Så har vi jo Norsk hundetreff her, som har treff en gang i uka som man kan dra på hvis man vil. Og så kjenner man flere hunderfolk som man treffer. Så jeg klarer med fint uten medlemsskap i brukshundklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke medlem i noe klubb, men vurderer å melde meg inn i Nidaros Brukshundklubb :)

sikkert en bra klubb, men har nå prøvd og melde meg på kurs der to ganger, og kom ikke hgjennom noen av gangene..onkelen min er dommer der, og skyter den langt oppi skyene. :)

men blir ikke det langt og dra? det er jo en times kjøring fra støren dah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo medlem i retrieverklubben da, men ikke lokalt. Har planer om å melde meg inn i den lokale klubben eller kanskje lundquist. Har hørt så mye rart om Stovner, har noen noe positivt å si om dem?

haha, jeg er fornøyd med de jeg, de arrangerer MYE, har masse fritreninger, masse rabatter for oss under 22, og kjempeflinke instruktører! :)

Og de har mange kurs! Bare i år har jeg gått 4kurs der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å melde meg inn jeg altså.. Det er jo rett i nærheten. Jobber på Kalbakken og bor rett like ved, så det må jo være ypperlig.Og de kjører jo så mange kurs hele tiden, og masse brukskurs. Billig medlemskap også :P

haha, jeg er fornøyd med de jeg, de arrangerer MYE, har masse fritreninger, masse rabatter for oss under 22, og kjempeflinke instruktører! :)

Og de har mange kurs! Bare i år har jeg gått 4kurs der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke medlem av noen klubb jeg heller, rett og slett fordi jeg må kjøre i ca 45 min hver vei for å komme meg dit. Skulle ønske jeg bodde nærmere Stavanger, det er der alt skjer! Men jeg trives veldig godt her på landet :) Kjører ca 30 min hver onsdag for å trene sammen med andre RRer, og nå har jeg startet fritrening her på Varhaug første gang i morgen. Det er iallefall en begynnelse :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er flinke i Tønsberg Hundeklubb. Var medlem der før jeg flytta til Oslo. Trente i brukshundklubben og gikk et valpekurs der. Eneste jeg reagerte på var at oppdretteren min (dobermann på den tiden)ble bedt om å gå derfra fordi han holdt hunden i nakkeskinnet. Han kjefta ikke på bikkja eller noe, skulle ikke "ta" den. Han var der på fri trening. Så klikka det for ei av de gamle veteranene der, og ba ham å om dra hjem. Uten å spørre hvorfor han gjorde det, eller høre på ham når han forklarte hva som skjedde. Uansett om han tok bikkja eller ikke, så har ingen noe de skulle ha sagt på fri trening! Han har ikke trent der etter det for å si det sånn. Hehe

Tenker å melde meg inn i tønsberg hundeklubb :)  

http://tonsberg-hundeklubb.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...