Gå til innhold
Hundesonen.no

Keela


Car00line

Recommended Posts

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar
Hun var bare super søt.

Har du funnet ut hva hun skal hete ?

Takk for det :whistle:

Ja, hun heter Keela :whistle:

Var oppe hal 6 igår å 7 idag :lol: Hehe, er ikke vandt med dette jeg =P

Litt greit at lillebroren min har energi nok til å leke med henne, for jeg er trøtt! :P

Hun la fra seg en svær "kake" i senga mi idag tidli mens jeg sov... ikke gøy å våkne til.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, hehe, hørtes ikke deilig ut:p

Menmen, må regne med noen uhell..

Så utrolig nydelig hun er, kjempepent navn også! Gratulerer så mye :icon_redface:

Du er bare så heldig altså, skikkelig i valperus kan jeg tenke meg? Er dette din første hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, uhell kan skje^^

Takk for det :P

Ja, er helt forelsket! :icon_redface: hun er den nydeligste og herligste valpen som finnes :P

Det er min første hund ja :P

Var på tur ista, og så skulle hun drikke av et lite vann, så snublet hun selvfølgelig uti! :P

Det var ikke dypt da, og hun kom seg opp ganske fort. Men lekte seg videre med Aron som var med oss, ilag med Marita. Så hun tok det fint :P

DSC00052-1.jpg

Så har hun allerede lært seg øyekontakt, etter 5 min trening :P Kan ta belønningen langt til siden, og hun ser på den og så på meg :P Hun er veldig flink!

Edit: la på mer tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!:ahappy:

Det går kjempe fint! :P Syns ikke det er SÅ stress som alle vil ha det til^^

Stå tidlig opp, gi mat, lufting, trening, ja alt det der er jo bare moro ;)

Vi har det kjempefint ilag og jeg er ganske så sikker at hun er veldig fornøyd med meg =)

Jeg er veldig glad for at jeg ikke deler! :P Hun var hos besten min igår natt, og jeg var nesten på gråten! :P

Så inatt sover hun hjemme, så må hun være alene fra 8 til 11, og halv 12 til 2. Men har en plan over hvordan det skal gjøres :P Men angrer ikke et sekund på å ha fått henne! Hun er helt nydelig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Idag er Keela 12 uker! :)

Hun er blitt veldig energisk! Og hun har en herlig personlighet.

Hun blir veldig fornermet viss vi får besøk og de ikke hilser skikkelig på henne.Hun har begynt å bite veldig hardt, noe som ikke er noe positivt. Men ellers er hun alltig ivrig ig glad.

DSC00158-1-1.jpg

Pene jenten min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro, jeg husker at mitt lille labrador krapyl også hadde en ganske stor biteperiode rundt 12 ukers alderen. Heldigvis roet det seg etter en tid, han er nå 16 uker.

Hun er utrolig søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...