Gå til innhold
Hundesonen.no

Keela


Car00line

Recommended Posts

Vel, etter mye om og men, så fant jeg endelig den rasen som er rett for meg, nemlig Finsk Lapphund.

Skulle egentlig ha den i lag med besten min, men pga. helt forskjellig smak, så ble vi enige om å bare la være.

Men så ble det til at jeg og familien min skal ha en valp :P

Jeg ble helt sjokkert da jeg fikk høre at vi kunne få en valp hjemme! Og er selvfølgelig helt i 100 nå! :P

Jeg har funnet en nyoppstartet kennel, som har valper igjen! De har tre hanner og en tispe. Jeg tror jeg går for tispa, viss de godtar meg. De er født 22. februar, så da er det jo ikke lenge igjen viss til.

Og jeg fikk låne penger av slektninger, siden dette kom brått på. (jeg er klar for å få en valp, har bare ikke så mye penger)

Føler alt går så perfekt idag:D (så det må vel bare være noe som skjærer seg, men krysser det jeg har for at dette går!)

Mer info. kommer etter jeg har tatt kontakt!

:icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Snakket nettopp med dem, og de var positive.

Tispen er ledig, og nå har jeg altså bestilt henne :P

Hun er leveringsklar rundt 18. april! Så neste helg skal jeg ned å besøke dem :P

Gleder meg! Hun er nydelig!

Jeg legger kanskje ut bilder imorgen :P

Så har jeg tatt en alvorsprat med de i familien min om dette^^

Jeg har sagt hva de gir seg ut på og skal planlegge hvordan vi skal oppdra henne :icon_confused:

Gleder meg sykt mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun svart med grått på labbene og litt på brystet, over øynene og i nakken. Hvit på tuppen av underkjeven og på haletippen :icon_confused:

Men det vil forandre seg, hun kan bli svart med brune tegninger og lys med svarte tegninger :P

Ingen så vett^^

Gleder meg til å se hvordan hun blir :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Gratulerer! No fekk eg lyst på kvalpen min med ein gang! :P Det ser ut som det er mange kvalper som kjem no, så da må vi følge med på kvarandre og vere flinke å oppdatere her inne på sonen! :icon_confused: Eg synst i alle fall det er spennande å høre om kvalpelivet hos andre og ikkje minst sjå bilder! Gleder meg til å sjå bilder av din vesle lappejente :rolleyes::P Må få tatt bilder av dei snart da! :P

Igjen: Gratulerer så mykje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, gleder meg sånn Caroline :P Jeg har allerede vært å tyvtittet på bilder på Caroline sin pc, så jeg har sett bilder av snuppa allerede :icon_confused: Nydelig var hun! Gleder meg til masse kjekke turer i sommerferien med dere. Håper alt klaffer med penger ol! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...