Gå til innhold
Hundesonen.no

Keela


Car00line

Recommended Posts

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar
Hvor??

Amanda? Eller Oasen? Eller kanskje du stakk innom Tysvær på veien hjem?

Var hvertfall søt og eg kunne godt tenkt meg en sånn selv.

EDIT: Glemte jo helt og skryte over lille skjønnasen! KJempe søt og men veldig søt navn.

hehe, takk :)

Kjøpte det på Oasen for 199 med "diamanter", syns det var veldig søtt jeg og, så måtte bare ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så søt :P Syns hun blir bare søtere og søtere jeg :P

Jeg vet! Hun blir nydligere for hver dag som går :P

Ser ut så hun blir litt brunaktig også :P

Nydelig er hun, tenker du er utålmodig og spent nå :P

Jeg er helt i 100 :flowers:

Nedtelling for fult! Dagene er plutselig blitt veeeldig treeeige..

veldig irriterende :P

Hun er nydligest :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet gulle mitt :lol: Har aldri sett noe så herlig som lille Keela! Såg med en gang hvem som var henne. Bilturen var herlig, hun kvein i 1 min, så la hun seg ned på fanget mitt og slappte av :yes: Så etter vi var en tur ute å luftet oss gjikk hun heller inn i buret sitt. Hun var stille og sov hele turen, og ikke bilsyk ;) Da vi kom hjem møtte hun på pusen vår ute som ikke merket Keela, fordi hun hoppet rundt etter en flue..Så skøyt hun rygg da hun fikk øye på Keela. Keela er vandt med katter, så hun ville bort og leke. Men det var så sent at vi bare gikk på rommet og la oss. Hun sov hele natten, og vekket meg og typen min hal 6 idag tidlig :D Jeg gikk ut med henne og ingen uhell skjedde. Så kl. 8 igjen var det ny luftetur, og da stod vi opp også. Så nå har hun og katten vært i nærheten av hverandre hele tiden. Katten søker kontakt, men trekker seg unna da valpen vil leke. Men nå sitter jeg på gulvet, med Keela på benene og katten ved siden av meg ;) Føler meg som verdens lykkligste! :yes:

Legger ut bilder på hjemmesiden ;)

Direkte link:

1.dag hjemme :yes:http://fl-keela.piczo.com/1.daghjemme?preview=y&cr=4

i bilen : http://fl-keela.piczo.com/davihentethenne?preview=y

Nyydelige valpen min! :lol: <3

post-3491-1208593163_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet :whistle: kjempe deilig å ha henne hjemme!

Har nettopp vært på tur og hun drar ikke i båndet, men går sikksakk og mellom beina, og i andre sine bein som vi går forbi. Hun virker veldig sosial av seg og vil hilse på alle. Hun har møtt veninnen min Marita sin Papillon og de gikk kjempe bra ilag.

Så nå er hun på rommet mitt og sover :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh såå herlig :whistle: Finske lapphund valper er det herligste i hele verden =D Og når de blir større også :whistle:

Jaja, får ikke blir for valpesyk her, men gud så herlig! Ta godt på valpetida, den går så innmari fort! Ta masse bilder! I alle situasjoner. For de morsomte bildene å se på etterhvert som de vokser er jo hvor mye de har forandra seg siden begynnelsen! Hun høres ut som en herlig tuppe og snart skal du se at pusen og Keela koser seg ordentlig sammen. Grattis med valp i hus! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Keela er et navn som er ubrukt akkurat,men det er første gang jeg ser at noen bruker det...

Utenom meg da,som har brukt det på 2 hunder..og ville heller ikke skrive det som Kila,så det ble Keela..ser bedre ut liksom..Fancy.Hehe.

Så navnet du har valgt er pent,det syns hvertfall jeg!hihi

Lykke til med en alldeles nydelig valp/rase!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...