Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Stavanger


Scarlet

Recommended Posts

Her er noen få bilder fra utstillingen idag. Sender mer imorgen. Trine har vært vår pressefotograf idag :P Hun gjorde en glimrende jobb.

Først et bilde av Silje og Enya. De ble nr. 2 og fikk HP :D

NKK011.JPG

Selv var jeg ikke så heldig idag. Jeg og Coca ble nr. 3, men vi fikk ikke HP. Coca viste seg på ingen måte fra sin beste side idag ;) , men hun er jo drektig på sin 4. uke :P

NKK039.JPG

Litt trening på fokus oppe på bordet før vi går inn i ringen ;) . Kontakten er det ingenting å si på. Den er der :P

NKK069.JPG

Diego til Trine var også med :D Som dere ser så er han allerede godt igang til å bli flink i ringen ;)

Meeeen, når man er liten blir man jo fort trøtt. ;)

NKK071.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine bildene :D Trine var flink fotograf!

Kan dere legge merke til hvor fint Enya står (den jeg handler) i forhold til klassevinneren (tricoloren)!! :D

Benedicte (handler91) så jo Mala når hun sto i graden hun! Så hun har sett hele gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine bildene :D Trine var flink fotograf!

Kan dere legge merke til hvor fint Enya står (den jeg handler) i forhold til klassevinneren (tricoloren)!! ;)

Benedicte (handler91) så jo Mala når hun sto i graden hun! Så hun har sett hele gjengen ;)

Superdupert bra av deg, spesielt når man tenker på at han som handler Tricolouren er en av Norges beste sheltiehandlere ;) Hmmmm, kanskje vi skulle sette dette bildet inn i annonsen vår i neste blad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdupert bra av deg, spesielt når man tenker på at han som handler Tricolouren er en av Norges beste sheltiehandlere :P Hmmmm, kanskje vi skulle sette dette bildet inn i annonsen vår i neste blad :D

;);) JA!! vil ha det i annonsen neste gang ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Jeg gikk med en newfoundlandshund fra kennel Hjerteknusern og vi ble nr 4 i junior handlingen ;)

Stilte også en newfoundlandstispe i eksteriør. Ble 1AUK og HP på henne ;)

Wow!! så bra da!! :P Lykke til i morgen og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke der er da! :D kjempefine bilder!

blir alltid like imponert når jeg ser folk i rullestol handle hunder, det er så utrolig tøft gjort av dem! :D hun i rullestolen på det ene bildet, trur jeg var på hundefestivalen også, men det kan selfølgeli ha vært noen andre..

kjempebra innsats folkens! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke der er da! :) kjempefine bilder!

blir alltid like imponert når jeg ser folk i rullestol handle hunder, det er så utrolig tøft gjort av dem! :) hun i rullestolen på det ene bildet, trur jeg var på hundefestivalen også, men det kan selfølgeli ha vært noen andre..

kjempebra innsats folkens! :P

Hun i rullestolen heter Elvy Simonsen og har handlet sheltier i en årrekke. Hun har ikke alltid vært i rullestol. Hun er utrolig dyktig til å få kontakt med hundene sine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en del bilder tatt på utstillingen på Sandnes idag :) Første bildene viser bedømming av Leah på bord, så plassering i aldersgruppe (vi ble nr. 2 hun som står foran meg på bildet ble nr. 4). De neste bildene er av Enya :) Så ble det ikke så mange fler bilder, rett og slett fordi batteriet på apparatet ble flatt :P

Collie1.jpg

Collie2.jpg

Collie5.jpg

Collie6.jpg

Collie7.jpg

Collie8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...