Jump to content
Hundesonen.no

NKK Stavanger

Scarlet

Recommended Posts

Her er noen få bilder fra utstillingen idag. Sender mer imorgen. Trine har vært vår pressefotograf idag :P Hun gjorde en glimrende jobb.

Først et bilde av Silje og Enya. De ble nr. 2 og fikk HP :D

NKK011.JPG

Selv var jeg ikke så heldig idag. Jeg og Coca ble nr. 3, men vi fikk ikke HP. Coca viste seg på ingen måte fra sin beste side idag ;) , men hun er jo drektig på sin 4. uke :P

NKK039.JPG

Litt trening på fokus oppe på bordet før vi går inn i ringen ;) . Kontakten er det ingenting å si på. Den er der :P

NKK069.JPG

Diego til Trine var også med :D Som dere ser så er han allerede godt igang til å bli flink i ringen ;)

Meeeen, når man er liten blir man jo fort trøtt. ;)

NKK071.JPG

Fiiine bildene :D Trine var flink fotograf!

Kan dere legge merke til hvor fint Enya står (den jeg handler) i forhold til klassevinneren (tricoloren)!! :D

Benedicte (handler91) så jo Mala når hun sto i graden hun! Så hun har sett hele gjengen ;)

Fiiine bildene :D Trine var flink fotograf!

Kan dere legge merke til hvor fint Enya står (den jeg handler) i forhold til klassevinneren (tricoloren)!! ;)

Benedicte (handler91) så jo Mala når hun sto i graden hun! Så hun har sett hele gjengen ;)

Superdupert bra av deg, spesielt når man tenker på at han som handler Tricolouren er en av Norges beste sheltiehandlere ;) Hmmmm, kanskje vi skulle sette dette bildet inn i annonsen vår i neste blad :D

Superdupert bra av deg, spesielt når man tenker på at han som handler Tricolouren er en av Norges beste sheltiehandlere :P Hmmmm, kanskje vi skulle sette dette bildet inn i annonsen vår i neste blad :D

;);) JA!! vil ha det i annonsen neste gang ;):P

Hehe :D Jeg gikk med en newfoundlandshund fra kennel Hjerteknusern og vi ble nr 4 i junior handlingen ;)

Stilte også en newfoundlandstispe i eksteriør. Ble 1AUK og HP på henne ;)

Wow!! så bra da!! :P Lykke til i morgen og!!

så flinke der er da! :D kjempefine bilder!

blir alltid like imponert når jeg ser folk i rullestol handle hunder, det er så utrolig tøft gjort av dem! :D hun i rullestolen på det ene bildet, trur jeg var på hundefestivalen også, men det kan selfølgeli ha vært noen andre..

kjempebra innsats folkens! ;)

så flinke der er da! :) kjempefine bilder!

blir alltid like imponert når jeg ser folk i rullestol handle hunder, det er så utrolig tøft gjort av dem! :) hun i rullestolen på det ene bildet, trur jeg var på hundefestivalen også, men det kan selfølgeli ha vært noen andre..

kjempebra innsats folkens! :P

Hun i rullestolen heter Elvy Simonsen og har handlet sheltier i en årrekke. Hun har ikke alltid vært i rullestol. Hun er utrolig dyktig til å få kontakt med hundene sine :P

Her er en del bilder tatt på utstillingen på Sandnes idag :) Første bildene viser bedømming av Leah på bord, så plassering i aldersgruppe (vi ble nr. 2 hun som står foran meg på bildet ble nr. 4). De neste bildene er av Enya :) Så ble det ikke så mange fler bilder, rett og slett fordi batteriet på apparatet ble flatt :P

Collie1.jpg

Collie2.jpg

Collie5.jpg

Collie6.jpg

Collie7.jpg

Collie8.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Burde jeg da stille ut hunden etter at den er 9 måneder for å få den registrert som underbitt i dogweb? Eller er det bare dumt å gjøre?
    • Gratulerer! Håper vi får se mer etterhvert.
    • Det er jo veldig individuelt. For meg hadde det ikke gjort noe utseendemessig, siden utstilling ikke er interessant for meg. Jeg foretrekker annen hundesport. Men det kommer helt an på graden av problemet i rasen også, jeg ville nok ikke kjøpt en valp med feil bitt med tanke på at det kan føre til helsemessige problemer senere i livet. Du sier du savner utstilling allerede, og da er jo spørsmålet. Har du tid og kapasitet til å stille andres hunder? Eller få en hund til? Kommer du til å angre om tre år når du fortsatt ikke kan stille ut hunden du har og bli høyt premiert? Det er veldig mye bedre om du leverer tilbake valpen nå, den er fortsatt ung og kan formes av nye eiere om den får et nytt hjem. Det er mye vanskeligere om et år, eller to, eller tre. Det er såklart en kostnad for å levere tilbake hunden også, og det er kanskje dyrekjøpt lærdom. Alternativt, kan du fokusere på noen annen hundesport? Nosework kanskje? Rallylydighet? Agility? Det er mange måter å ha det morsomt sammen med hunden på heller enn i utstillingsringen.
    • Hadde dere beholdt en valp som har underbitt? Savner utstilling.
    • Hei nei det har jeg ikke. Ser jo nå at jeg burde oppdaget det tidligere da han har siste året ikke kunne gå på lange turer pga han blir sliten og sover mye.. begynt og snorke også. Dyrlegen jeg har brukt er ikke spesialist men tenkte og få bestilt time til spesialist etterhvert. Han har begynt og snorke så høyt at jeg våkner av det så tror jeg snart bestiller den timen. Ingen hosting uansett og grad 2 på bilyd. Men hvordan tar du pulsen? Viste ikke om appen skal laste den ned med engang! 
  • Nylig opprettede emner

• Create New...