Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen 5. og 6. april

-Vilde-

Recommended Posts

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg trodde det bare var agility (og hopp) begge dager jeg, men det er jo både LP og valpeshow :) Jeg skal komme å titte på lille(?) Norma Anette lenge siden jeg så henne sist! Jeg så deg og Kokos MartineH i Tønsberg (vinterhelg) dere var kjempeflinke, men jeg turte ikke gå å hilse på da...

Skrevet

Jeg kommer for å se på :)

Tar med kamera, men vet jo ikke hvem jeg skal ta bilde av :)

MEN, jeg har eksamen mandag den 7, så jeg kan bare dra en av dagene.

Hvilken dag bør jeg dra ??

Skrevet

Jeg tenkte og ta en tur på søndag for å se litt.

Hvis bare noen kunne røpe programmet for søndag. *tromme med fingrene*

Skrevet
Jeg trodde det bare var agility (og hopp) begge dager jeg, men det er jo både LP og valpeshow :) Jeg skal komme å titte på lille(?) Norma Anette lenge siden jeg så henne sist! Jeg så deg og Kokos MartineH i Tønsberg (vinterhelg) dere var kjempeflinke, men jeg turte ikke gå å hilse på da...

Iiih, får vi publikum igjen? :P Men greit, du kan få se på Norma, men IKKE Orry :(

Jeg tenkte og ta en tur på søndag for å se litt.

Hvis bare noen kunne røpe programmet for søndag. *tromme med fingrene*

Det er LP, alle agilityklasser og valpeshow begge dagene :)

Edit: i følge valpeshowdamen er det bare påmeldt 2 springere lørdag og 1 på søndag i valpeshow, så det ble ikke mye konkurranse på søndagen gitt. Vi får slå til i grupperingen *flir*

Skrevet
Tusen takk Anette :)

Bare hyggelig! Og bare for å føye til; hele sulamitten starter kl 09.00 :) Jeg håper alt klaffer for min del... Norma har møtetid kl 9 og Orry 12 på lørdag, og Norma 10 og Orry 12 på søndag *tenker med gru på at tidene ofte blir forskjøvet i alle retninger*

Skrevet
Iiih, får vi publikum igjen? :) Men greit, du kan få se på Norma, men IKKE Orry :P

*klippet*

Det kommer litt ann på mine møtetider, og startnummer. Men som regel har agility alltid oppmøte kl. 9. Det kommer jo ann på start nummeret vårt, men jeg håper jeg får sett ihvertfall litt på begge :(

Bare hyggelig! Og bare for å føye til; hele sulamitten starter kl 09.00 :) Jeg håper alt klaffer for min del... Norma har møtetid kl 9 og Orry 12 på lørdag, og Norma 10 og Orry 12 på søndag *tenker med gru på at tidene ofte blir forskjøvet i alle retninger*

Har du fått PM? Eller ligger den ute?

Skrevet
Har du fått PM? Eller ligger den ute?

Jeg har fått PM på mail med møtetider for agility og LP. PM til valpeshow fikk jeg i posten. Har du ikke fått noe ennå?

Skrevet
Jeg har fått PM på mail med møtetider for agility og LP. PM til valpeshow fikk jeg i posten. Har du ikke fått noe ennå?

Nei, men det kan hende det har kommet til pappas mail. Men det skulle ha kommet hit. Nå meldte vi oss på manuelt da, fordi jeg ikke skjønner bæret av AgiPro :)

Skrevet
jeg fikk mail nå, om tidspkt, og startnr :):)

Skal du stille LP? Klasse 1? I så fall blir vi konkurrenter :P Om jeg tør å stille da selvfølgelig...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...