Synnikken Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Hvilken ble din av de? (tenker hvem av fargene. Halsbåndene) :ahappy: Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 7. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Det blei frøken gul! Favoritten til familien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Gratulerer da Igjen^^ Hihi Søte de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 8. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2008 TakkTakk Da henter eg ho i helga! Guud som eg gleder meg! No skal eg shoppe som ein galen i Tønsberg på lørdag Så om dykk veit om nokre gode dyrebutikkar i området så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Gratulerer ! Her er noen navn: -Nikita -Ninni -Norie -Nani -Nicole -Natika -Nelli -Nissie -Nuggi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Gratulerer ! Her er noen navn: -Nikita -Ninni -Norie -Nani -Nicole -Natika -Nelli -Nissie -Nuggi Litt for sen med navne forslag Men det var et fint navn du valgte ! Virkelig nydelige valper altså ! Hvilket oppdrett er de fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 10. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Mhm, dei er virkelig søte Ho kjem fra kennel Sunlit i Hof Skal hente Nica i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Så heldig du er Gleder oss til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 så kjekt de var nydelige alle sammen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 No har eg hatt Nica i 5 dagar, og eg stortrivst! Ho er kjempe herlig, og takla alt kjempe bra så langt. Halsbandet klør fortsatt, og ho har så vidt begynt å vegre seg for maten sin .. Men det går over rekna eg med, det er jo vanlig at det skjer no på begynnelsen. Ho savna vel søskena og mora si, må vi no skjønne! Ellers har det ikkje vore mykje lyd eller særlig fart i ho før dei to siste dagane. DA har ho virkelig begynnt å bli skikkelig trygg. Aller best likar ho å vere med oss heile tida, og ho er ganske oppmerksomhetssjuk. Ein herlig kvalp med andre ord! Eg har oppdatert bloggen min, og nye bilder laster eg opp i dette øyeblikk! Fleire bilder ligger på bloggen min *Hint,hint * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Å så nydelig Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Fine bilder. Gratulerer med å ha fått henne hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Det er den søteste tolleren jeg har sett noen gang! Har aldri synes noe spesielt om tollere pga den rosa nesefargen (), men din har jo svart nese Så utrolig søtt altså! <3 Gratulerer så mye med herligeste toller valpen, noen sinne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Gratulerer med nyyyydelig vofse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Gratulerer så masse med tollernurk! Sunlit-tollerne er som regel alltid veldig vakre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 ÅÅå så skjønn.. Gratulerer så mye. elsker snuten jeg . Så uvanlig med sort snute på den rasen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 ÅÅå så skjønn.. Gratulerer så mye. elsker snuten jeg . Så uvanlig med sort snute på den rasen. Kanskje snuten blir lysere når den blir eldre? På gule labradorer har de også sort nese når de er valper men så blir den lysere etterhvert som de blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Kanskje snuten blir lysere når den blir eldre? På gule labradorer har de også sort nese når de er valper men så blir den lysere etterhvert som de blir større. Snutene pleier å lysne med alderen ja, men snuta til Nica kjem aldri til å bli heilt rosa. Spesielt om vinteren lysnar snuta til tolleren. Dette er i alle fall det eg har lest, har jo ikkje oplevd det sjølv - enda Ja, ho e skikkelig søt, men en skikkelig ramp til tider også! Når eg hyler når ho biter meg fordi det gjer vondt, så berre klemmer ho hardare til og trur det er leik. Men ho gjer seg etter kvart. Så eg må berre vere konsekvent og gå vekk, og ikkje gje ho oppmerksomhet når ho biter. Ein anna ting ho eeeelsker er bæsjeposane sine ... Hehe. Ho hopper opp etter dei og er heilt galen! En gang fekk ho tak i den, og da gjekk ho så stolt rundt og bar på posen med innhold ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Så herlig Fine bilder av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Så herlig! fekk lyst å klemma den der asså ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Søt hun er da. Pent navn hun fikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Herlig hun var da Søteste fjeset da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 16. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2008 Kjempe nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2008 Sier det igjen; tollervalper er noe av det søteste som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollertassen Skrevet 16. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2008 Noe så fantastisk nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar