ipadda Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 Lille Betty Ble født 3 Januar 2008, i et kull på 4. 2 tisper og 2 hannhunder. Moren heter Champion Aridgeocrat`s Lille My og faren heter Haritza`s Tarzan. Jeg ble først kjennt med dsg da jeg begynne på Time vidergående skole, hvor jeg hadde Helene som driver aridgeocrats. Jeg ble forelsket i rasen, og det ble bestemmt at jeg skulle være förvært for en liten tispe. Jeg hentet Lille betty 7 mars. Hun er en utrolig flott hund, med masse personlighet. Hun er veldig kjærlig, og elsker og kose masse. Planen er at hun skal stilles ut, og jeg skal innom lydighet og agility med henne. Hun går utrolig godt sammen med Teddy, og Teddy tar det utrolig fint med en ny hund i huset. Det vil bli lagt ut mer info om henne, når jeg blir bedre kjennt med henne. noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 Gud så skjønn lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 å hællan dussen. Sååååå søøøøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 tur i hundeskogen: Stine & Betty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Åå så søøt! Er ikkje litt kvalpesjuk engang Min kvalp er 1 veke gammal no Gleder meg til den kjem til meeeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Åhh så nusselig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 22. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2008 Åå så søøt! Er ikkje litt kvalpesjuk engang Min kvalp er 1 veke gammal no Gleder meg til den kjem til meeeg! Å så spennende. Hva slags hund er det du venter på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2008 Utrolig søt liten jente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Noe så nussali<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Helledussen for en perfekt liten jente du har fått deg <3 *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Søteste valpisen *Vil se fler bilder :angel: * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Og her kommer flere bilder : det var virkelig kjekkt med snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Åh, guri, er det egentlig lov til å være så søt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Åh, guri, er det egentlig lov til å være så søt? Jaa er jo en gårdshund jo Utrolig nydelig er hun hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Hun er utrolig herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Så søt hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 25. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2008 Bilder fra tur på stranden: Betty sammen med pappa Tarzan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 25. April 2008 Rapporter Share Skrevet 25. April 2008 Bare et ord å si.. SØT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 25. April 2008 Rapporter Share Skrevet 25. April 2008 Det søteste jeg har sett på lenge i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 5. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 På lørdag som var ble lille Betty 4 måneder. Bilde : 4 måneder Her er hun 4 uker. På søndag var vi i Kr.sand på utstilling. Jeg stillte Haritza´s Ville-Viking som ble BIR med Cert Før vi skulle stille i gruppen, fikk jeg også trent litt med Betty! Hun er kjempeflink, og forkuserte på meg på tross av alle forstyrelsene rundt henne. Vi lånte oss en ring som vi gikk rundt i Desverre hadde jeg lagt kameraet i bilen, så vi fikk ikke tatt noen bilder .. Betty har blitt en utrolig fin hund! Hun er lett og ha med og gjøre, men dog veldig rampitte. Hun elsker og tøye grenser, og hvis jeg ber henne slutte med noe, så må hun liksom bare en gang til :closedeyes: Hun blir veldig fort fornermet, og da legger hun seg i buret og furter.. Etter en stund, er alt glemt. Hvis hun bestemmer seg for at hun skal ha noe, så SKAL hun ha det. Og hvis hun ikke får det, blir hun skikkelig bitchy Hun er veldig glad i Teddy, og de har det kjempe fint isammen! Jeg har blitt veldig glad i henne, og har henne med meg overalt! Hun har blitt en utrolig fin hund, og jeg gleder meg kjempe masse til siste helgen i mai, når vi skal på vår første utstilling! Lille Betty-en min =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonaqua Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2008 Nydelig hund Virker som en herlig rase! Jeg er iallefall betatt :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 6. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 Den besteste lille Betty-en I verden Lille Betty-lett, hva kan jeg si ? Engel med sorte vinger .. Det lille uskyldige englefjeset, med den alt for store rumpa, og den lille ole-brumm maven din, du er søtest I verden! Rampitte, du nei.. HAHA, har til og med eget verksted.. Under stuebordet I stuen, jeg kan ikke se det, ingen kan ikke se det, men der under finns et eget lite verksted for Betty-er! Hun fikser sko, og diverse andre ting hun aldri får røre ellers * Kremt* Og hvis du titter under bordet, så må du tro hun er kjapp og lukke øynene og “sove” HAHA. Lille Betty, du er så snill og god, og mamma´n din har blitt så uendelig glad I deg! Du har fått velsignelse hos Teddy, og hvem hadde vel trodd det ?! Han passer på deg, og beskytter deg mot alle “farer”, han elsker deg, og det gleder meg! Du er kjempe snill og ha med deg rundt, kjefter litt av og til :closedeyes: , men stopper bare mamma´n din ser litt styggt på deg , hehe. Du har blitt utrolig flink på innkalling, og ikke minst utstillingstrening. Du har til og med fått dine to første BIR valp sløyfer , Mamma´n din ble kjempestolt av deg. Lille engelen min, du har blitt en kjempe fin hund, og jeg er stolt av og kunne si at du er min lille hund, at du er min engel.. Lille Betty, hvordan kan jeg beskrive deg og din oppførsel til andre? Tror ikke den kan beskrives, den må oppleves!! Hihi, folk skulle sitt hvilken flink svømmer du er.. de hadde ledd seg skakk ihjel, du er så søt der du svømmer og dukker etter pinner som ligger på overflaten. :P Jeg er verdens heldigste, som har en slik engel som deg!! Sammen med "pappa" Teddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar