Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei, hvem bor i Drammen?


dorab01

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Hvilken dag kan folk a? :)

Jeg kan nok denne uken.. Neste uke så er jeg på sommer kurs i konkurranse lydighet hele uken, men det er på kvelds tid.. altså i uke 28, og i uke 29 kan jeg ikke i det hele tatt for da er vi på ferie med hundene..

Noen som kan denne uken kanskje? Fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Hei hei!

Finnes det noen ringtreninger i Drammen?

Har flere hunder som trenger trening :P

Bra det er flere :P

Men det finnes jo så mange ringtreninger rundt om kring, så burde jo finnes noe i Drammen også :P haha

Det hadde jo både vært morsomt for oss og hundene å få litt sosialisering :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Ser at dette er en gammel tråd,men prøver alikevel kanskje jeg får napp..

Jeg bor i Solbergelva og har nettopp tatt over en collie tispe på 2 år og kunne godt tenkt meg å stifte bekjentskap i hunde miljøet til felles tur gåing og sosiale sammen komster...Min collie er vant til og bo sammen med en annen hund og 3 katter så hun føler seg veldig alene om dagen og ha ringen å leke med..

Hun er ikke veldig glad i veldig store hunder og noen hann hunder,men hun går stort sett godt overens med alle..

Håper på napp her da jeg har vært inno en del hundeforum,men det er veldig lite aktivitet der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor og rett ved Drammen og blir gjerne med på tur. Jobber turnus og

har ofte fri på dagtid. Cairnterriern min er hann, men bare 9,5 mnd foreløpig

og svært sosial og digger å leke med andre hunder. Gjerne store, for han er jo

2 m høy i eget hode :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor i Drammen, men Nemi er foreløpig for liten til å bli med på sammenkomster. Når hun blir større derimot er det god sjanse for at vi blir med på ting. Det blir kanskje ikke den tøffeste leken med de største hundene, men whippeten er jo aller størst inni seg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott og få napp..Må nesten vente litt da snuppa har løpetid og har hatt det i en uke nå..Men om 2 uker er vi klare for gå turer og leke..Er det noe sted i drammen man kan slippe hundene eller er det bare i skogen?

Ser de i oslo har forskjellige steder som er gjerdet inn som de kan slippe hundene så de kan leke og få ut litt energi ved og være løse,men har ikke funnet noe slikt andre steder..Men når løpetida er ferdig er jeg som sagt klar :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle med hund i Drammensområdet å sjekke ut Drammen Hundepark. De har et stort område som er gjerdet inn som fritt kan tas i bruk av hundeiere. Her blir det også med jevne mellomrom arrangert mange forskjellige typer kurs, noe det står mer om på internettsiden deres. Dette er jo et flott tiltak for Drammens hundeeiere. Stedet er også lett å finne da det ligger i nærheten av travbanen. :lol: Det er forøvrig veldig mye skog og mark og stier rundt omkring i Drammen, men det gjelder å finne ut hvor man skal starte. Spiralen er i alle fall flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle med hund i Drammensområdet å sjekke ut Drammen Hundepark. De har et stort område som er gjerdet inn som fritt kan tas i bruk av hundeiere. Her blir det også med jevne mellomrom arrangert mange forskjellige typer kurs, noe det står mer om på internettsiden deres. Dette er jo et flott tiltak for Drammens hundeeiere. Stedet er også lett å finne da det ligger i nærheten av travbanen. :lol: Det er forøvrig veldig mye skog og mark og stier rundt omkring i Drammen, men det gjelder å finne ut hvor man skal starte. Spiralen er i alle fall flott!

Oi så artig det visste jeg faktisk ikke så tusen takk for tipset :lol:

forresten er det noen som vet hvor dette er og om de er satt i gang?

Noen som har vært der eller vil møtes der en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Jeg er helt ny her, og vil gjerne være med på hundetreff i Drammensområdet! Vi har en Schäfertispe på 6 år som er veldig snill og sosial, men kan være bjeffete hvis hun må hilse i bånd og blir holdt tilbake, så noen litt modige hunder (og eiere) og inngjerdet område hadde vært fantastisk! Har fått oss "baby" for 4 uker siden også da, Shetland Sheepdog jente som nå er 12 uker. Hun er (som mange sheltier) litt engstelig for alt som er nytt og bråkete, og hunder havner dessverre ofte i den kategorien. Jeg trenger hjelp til å sosialisere henne, skånsomt selvfølgelig men gjerne så tidlig som mulig! Så andre med rolige og ikke så store hunder er hjertelig velkommen på besøk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...