Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei, hvem bor i Drammen?


dorab01

Recommended Posts

hei hei alle sammen

På tirsdag flytter jeg til DRAMMEN! Jeg kjenner ikke en sjel i DRAMMEN :ahappy: .....

Vi flytter til gullskogen. Så litt om meg driver med oppdrett av yorkshire terrier men elsker å gå tur i skogen helst uten såå mye mennesker men hundene løse. Av og til litt selektiv hørsel på dem men stort sett lydige. Så hvem bor i drammen og har lyst til å være litt sammen med meg ute på tur? Eller vet noen hvor jeg kan gå for å komme meg på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Jeg bor i Drammen ;) Så hyggelig at du flytter hit, en kjempe flott by :ahappy:

Det er mange flotte turmuligheter her. Jeg bor rett under Bragernes åsen, så får gått lange skogturer hver dag. Bragernesåsen og innover Finnemarka bør du virkelig utforske. Er mye folk rundt spiralen området, men når du kommer utenfor de "traffikerte" veiene er det ikke så mange. Skikkelig deilig!

Det er ofte sonetreff her i Drammen park, og skogturer i skogen. Hadde vært kjempe fint ut du ville være med på de og bli kjent med oss hundedrammensere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor å i Drammen :ahappy: Jeg bor nå ved skoger, og jeg går daglig turer i skogen.. Jeg møter sjelden noen, kanskje jeg møter noen med hund innimellom men det er absolutt ikke ofte. På denne mnd har jeg kun møtt folk to ganger med hund :ahappy: Men man kan selvsagt gå mot hellashytta og da møte på en del folk, både med og uten hund. Av og til kan vi møte på hester der også.

Bare kontakt meg på pm om du vil bli med på tur, vi er alltid klare ;) I tillegg har du jo yorkshire terrier, Loppa trenger å møte flere små hunder :)

Det er ofte sonetreff her i Drammen park, og skogturer i skogen. Hadde vært kjempe fint ut du ville være med på de og bli kjent med oss hundedrammensere ;)

Jeg signerer denne :P

*Dobbelpost, mod Emilie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Jeg har nettop anskaffet meg hund og flyttet til Drammen (Dette familielivet altså..he he)

Apollo er en 75% Border Collie som elsker turer og andre dyr/mennesker..

Er hjemme hele dagen og vil veldig gjerne møte andre i området for å gå tur og treffes!

Hilsen Apollo og Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har nettop anskaffet meg hund og flyttet til Drammen (Dette familielivet altså..he he)

Apollo er en 75% Border Collie som elsker turer og andre dyr/mennesker..

Er hjemme hele dagen og vil veldig gjerne møte andre i området for å gå tur og treffes!

Hilsen Apollo og Carina

Så hyggelig! :) Du må gjerne bli med på turer og treff! Det er sikkert ikke lenge til neste tur. Hyggelig med flere soniser i Drammen! Velkommen til byen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ville bare slenge inn et innlegg jeg også, ny som jeg er! Hehe..

Har (snart) en Shetland Sheepdog på 2,5år. :blink:

Flytter straks til gaten over 3.strøm terrasse på Strømsø/Konnerudgata - gleder meg til litt flere turmuligheter og parker enn der jeg bor nå! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å bli med på treff :icon_redface:

"Problemet" er at hunden min trenger sosialisering - når den ser andre hunder/går forbi dem må han bjeffe og "ta dem". Så det beste hadde vel vært å møte hunder som er rolige og som ikke bryr seg! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å bli med på treff :P

"Problemet" er at hunden min trenger sosialisering - når den ser andre hunder/går forbi dem må han bjeffe og "ta dem". Så det beste hadde vel vært å møte hunder som er rolige og som ikke bryr seg! *ler*

Som nevt tidligere har jeg en kastrert terrier som er veldig dempende og snill. Er det spenninger så legger han seg rett på rygg så han er en fin sosialeringsobjekt for sinna hunder :P Han har til og med bodd en helg med bitchy sheltetisper i løpetid OG overlevde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevt tidligere har jeg en kastrert terrier som er veldig dempende og snill. Er det spenninger så legger han seg rett på rygg så han er en fin sosialeringsobjekt for sinna hunder :P Han har til og med bodd en helg med bitchy sheltetisper i løpetid OG overlevde :)

Hehe! Høres veldig lovende ut! :P

Jeg har mulighet for treff etter 1 juli, men drar på ferie den 14. Ellers er jeg tilbake 4 august. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...