Silje Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Jeg klarte ikke komme inn på hundesonen i dag... Det sto critical error... Noen andre som opplevde det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Ja, jeg kom ikke inn før nå jeg :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Samme skjedde hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Kom meg fint inn imorres jeg. Og når jeg logga meg inn nå ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Jeg kom inne i formiddag, men da jeg kom hjem fra jobb sto det Critical Error Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 har slitti med det i hele dag jeg dere aner ikke hvor mange ganger jeg jikk innpå i håp om at det var greit, men nei. jeg ble så lettet når jeg kom meg innpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Samme her... :? Har hatt litt problemer med gi meg selv noe å holde på med i kveld når jeg ikke kom inn på hundesonen før for litt siden. Hekta på hundesonen jeg? Nei, aldri... :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 jeg fikk opp critical error jeg også! kom netop inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 har slitti med det i hele dag jeg dere aner ikke hvor mange ganger jeg jikk innpå i håp om at det var greit, men nei. jeg ble så lettet når jeg kom meg innpå Samme her, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 ja jeg og har ikke kommet inn.. håper det er bra igjen nå.. vet dessverre ikke hva feilen er!! har sendt mail til heidi og espen... håper de får nett igjen snart...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 kom heller ikke inn i stad..rare greier :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Kom meg nettopp inn nå, jeg... -fikk og critical error,og tenkte at "jaja,nå tar det en uke før Heidi og espen får komt seg på nett og fikset"...hehe...-ble positivt overrasket når jeg prøvde igjen nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Kom meg nettopp inn nå, jeg... -fikk og critical error,og tenkte at "jaja,nå tar det en uke før Heidi og espen får komt seg på nett og fikset"...hehe...-ble positivt overrasket når jeg prøvde igjen nå ja! Det tenkte jeg og! sånn worst case scenario Men det var bra det ikke bare var min PC som streika da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Kom heller ikke inn hele dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Jeg kom ikke inn og GJETT om jeg kjeda meg på internett når jeg ikke fikk sitte på hundesonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Jeg kom ikke inn og GJETT om jeg kjeda meg på internett når jeg ikke fikk sitte på hundesonen! WORD :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 9. September 2005 Rapporter Share Skrevet 9. September 2005 Jeg kom ikke inn og GJETT om jeg kjeda meg på internett når jeg ikke fikk sitte på hundesonen! Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 11. September 2005 Rapporter Share Skrevet 11. September 2005 Jeg klarte ikke komme inn på hundesonen i dag... Det sto critical error... Noen andre som opplevde det samme? jeg har fått den beskjeden to dager denne uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar