Taz Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Ja, i dag har jeg og Silje vært på tur til Hellestø stranda. Og jeg hadde uheldigvis med kamera.. Hehe.. Blir helt oppslukt når jeg har ett kamera i hånda.. Sku bare hatt ett litt bedre kamera.. Tok 2-3 bilder av Silje og, men fikk ikke lov å legge ut.. Så null bilder av Silje.. Hehe. En tornado.. Help. Vi var innom en dyrebutikk på vei bort til stranden. De drev Collie oppdrett. Hadde noen utrolig fine Collier. Dette er begynnelsen på turen. Stranda. Veien ned til stranda. Det er ikke lett å ta bilder av hunder. Spesielt ikke når de er i farta. Hundene storkoste seg på stranda.. Masse fine strender i Rogaland. Diego. Ja, her ser dere resultatet etter jeg gikk for nær sjøen.. "Leke" Fine Enya. Fotspor.. Antagelig Enya sitt.. Men skal ikke si noe 100%. Mala liker å grave.. Dette bildet likte jeg veldig godt.. Har veldig få bilder av Diego når han løper. Se hvor tung han er i framparten. Løpe! Fine Mala. Oppstilt bilde av Mala og Enya. "Nam,nam.. Saltvann." Hodebilde av Diego.. Nydelig strand.. Mala. Diego i farta. Sånn halveis. Enya poserer.. Hehe. Hodebilde av Enya. Diego kan også posere. Eller? Diego igjen. Ja, dette var noen av bildene jeg tok. Som dere sikkert ser så har jeg ikke godt av ett kamera i hånda.. Så hva syns dere om strendene i Rogaland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Kjempeflotte bilder også så fint det var med den stranda i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Nyyydelige bilder!! *trampe hard i bakken* heldige dere med så fiiiine strender!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 åååååååååååååååå..... *misunneligvilhafinestrender* flotte bilder og da:) av nydelige hunder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 åååååååååååååååå..... *misunneligvilhafinestrender* flotte bilder og da:) av nydelige hunder:) Skal vi grave oss en strand i byn Kine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 vi har jo kollevåg her ute da:) der er det jo DRIT FINT... må ta pito med så kan vi og ta bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 vi har jo kollevåg her ute da:) der er det jo DRIT FINT... må ta pito med så kan vi og ta bilder:) Åh? hvor er det i forhold til kleppestø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Fiiine vovvene!! (det var jo bilde av meg jo ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 videre utover mot ravnanger.. og inn mot tveit.. der som Lost Weekend er vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Fiiine vovvene!! (det var jo bilde av meg jo ) Hehe.. Bare bakfra. Så det teller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Så søt hund du har det hodebilde av Diego var utrolig søtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 videre utover mot ravnanger.. og inn mot tveit.. der som Lost Weekend er vettu... hmmm er ikke så kjent der ute...hvor langt er det å kjøre da? Vi må ta oss en tur ut dit hvis det ikke er så langt da! savner slik strender! Å pito har aldri løpt på en strand før :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Hehe.. Bare bakfra. Så det teller ikke.. Hoho, er det sånn det virker ja Fikk dere forresten med dere at Trine "plumpa"? Hun var så opptatt av kameraet sitt og å ta bilder, at hun ikke fikk med seg at det kom en stor bølge, så bølgen skylte over henne! Ikke bare ufarlig på strendene her nede vett du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 hmmm er ikke så kjent der ute...hvor langt er det å kjøre da? Vi må ta oss en tur ut dit hvis det ikke er så langt da! savner slik strender! Å pito har aldri løpt på en strand før :-o så lenge du kommer deg ut hit du så kan jeg kjøre til stranden jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 hmmm er ikke så kjent der ute...hvor langt er det å kjøre da? Vi må ta oss en tur ut dit hvis det ikke er så langt da! savner slik strender! Å pito har aldri løpt på en strand før :-o Men du skulle jo komme på besøk til meg du! og vi skulle ta strand tur, med mage pauser, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Hoho, er det sånn det virker ja Fikk dere forresten med dere at Trine "plumpa"? Hun var så opptatt av kameraet sitt og å ta bilder, at hun ikke fikk med seg at det kom en stor bølge, så bølgen skylte over henne! Ikke bare ufarlig på strendene her nede vett du Eg la jo ut bildet av det.. Bla opp så ser du det.. Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Så fine bilder!! Utrolig herlige hunder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Je det var kjempeflott bilder! Deilig å ha en strand man kan la hundene løpe på! Så herlig ut! Mange bilder der som var kjempefine!! Så ut som de lekte sammen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Vakre bilder av vakre hunder fra en av mine favorittstrender For de som skal her på utstilling i helga, så kan dere jo sette av litt tid til Hellestø før dere reiser hjem igjen Kan love at det er verd turen ut dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Mange fine stemningsbilder ja! Sånt er alltid kjekt å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Vakre bilder av vakre hunder fra en av mine favorittstrender For de som skal her på utstilling i helga, så kan dere jo sette av litt tid til Hellestø før dere reiser hjem igjen Kan love at det er verd turen ut dit Ja, det var smart! Ta dere en tur på stranden i helgen, dere vil som Gunn sier ikke angre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Guuud for et fint bilde! Åhh.. jeg er sååå missunderlig på dere som har så fine strender *drømmer meg vekk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Åååå sååå nydelig!!! Heldige dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 det er bestandi arti å se bilder av andre sine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Kjempeflotte bilder! Og dere brøy dere virkelig om båndtvangen ser jeg. Nå fikk jeg virkelig lyst til å flytte til Sør-Vestlandet. Der skal jeg bo en gang, så det så det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar