Gå til innhold
Hundesonen.no

Hellestø stranden


Taz

Recommended Posts

Men du skulle jo komme på besøk til meg du! og vi skulle ta strand tur, med mage pauser, hihi! :lol:

Jeg kommer jeg kommer! :D Begynner å spasere om en time mot stavanger jeg..Kommer du meg i møte? :D Hvis jeg er i stavanger noengang så må du vise meg noen fine strender som vi kan gå tur på! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott på Hellestø!!! Vi gikk der når vi var på RR treff før... Har en kjøretur på ca 15 min så er jeg på Brusand stranden, den er virkelig et syn!!! Og så har vi jo alle strendene fra Refsnes til Hellestø =D> Og så er det bare rett opp i hugget så er man i heia! Vestlandet er jo egentlig en bra plass å bo :mrgreen: Bildene er litt store så dere får stikke innom denne siden å se bildene fra overnattingsturen i heia sis helg :

http://www.aro-shaylee.com/bilder%20aro/ov...ia_23_sep_2.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS Kan jeg og Aro også slenge oss på engang? Hadde vært kjekt :lol: Så får vi satse på at Aro og Diego går bra sammen...

Du er kjempe velkommen til å bli med!!! Du er jo mer kjent i området og, så da tør vi kanskje å gå litt utenfor stien også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott på Hellestø!!! Vi gikk der når vi var på RR treff før... Har en kjøretur på ca 15 min så er jeg på Brusand stranden, den er virkelig et syn!!! Og så har vi jo alle strendene fra Refsnes til Hellestø =D> Og så er det bare rett opp i hugget så er man i heia! Vestlandet er jo egentlig en bra plass å bo :mrgreen: Bildene er litt store så dere får stikke innom denne siden å se bildene fra overnattingsturen i heia sis helg :

http://www.aro-shaylee.com/bilder%20aro/ov...ia_23_sep_2.htm

Så flotte bilder fra turen i Heia!!! Noen som var ekstra ivrige på å "smelte inn i" naturen så jeg :lol: Rene militær øvelsen, hihi :lol:

Hvor er denne heia henne? Det var en nyyydelig plass, jeg vil og være med!! (har ikke kamuflasje sminke.. men har en del stæsj fra elisabeh arden...:D)

Bilde av deg og Aro var kjempe flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bilder fra turen i Heia!!! Noen som var ekstra ivrige på å "smelte inn i" naturen så jeg :lol: Rene militær øvelsen, hihi :D

Hvor er denne heia henne? Det var en nyyydelig plass, jeg vil og være med!! (har ikke kamuflasje sminke.. men har en del stæsj fra elisabeh arden...:D)

Bilde av deg og Aro var kjempe flott!!

hehe, har en kamerat som er "litt" militærfreak ja :lol:

Hvor heia er ja... vet ikke helt hvor godt kjent du er her borte, men vi kjørte ca 15 min opp Buevegen, fra Varhaug mot E36. Har mangen fine plasser å gå her, bl.a. Steinkjerringa og Synesvarden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har en kamerat som er "litt" militærfreak ja :lol:

Hvor heia er ja... vet ikke helt hvor godt kjent du er her borte, men vi kjørte ca 15 min opp Buevegen, fra Varhaug mot E36. Har mangen fine plasser å gå her, bl.a. Steinkjerringa og Synesvarden.

Nei, ikke så kjent nei... sådet sa meg ikke så veeldig mye.. utenom Varhaug, det vet jeg hvor er, for der bodde en ex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS Kan jeg og Aro også slenge oss på engang? Hadde vært kjekt :lol:  Så får vi satse på at Aro og Diego går bra sammen...

Diego går fint sammen med alle hunder..

Bare ikke hissige tisper.. Hihi.. (Han tror de skal leke med han)

Men hadde vært koselig med en tur med deg og Aro.. :lol::D

Ikke sant Silje.. :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...