Marianne Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Skrevet 8. Mars 2008 Hadde akkurat Annette (Loke) på tråden og jeg måtte spørre 4 ganger hva hun sa før jeg skjønte det igjennom gledeshylene! Lyra ble BIR på Crufts! Lille skjønneste krølle gikk hen å vant hele greia! Hun skal snart i gruppe ringen, så det blir utrolig spenende å se hvordan det går her! Tuppetroll er jo der så hun har fått beskjed om å følge med der! Og jeg fikk klar beskjed om å lage tråd på sonen
starlight Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Skrevet 8. Mars 2008 Ååh, store greier, flinke Lyra Gratulerer!
Peers Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Skrevet 8. Mars 2008 Oi, så moro! Grattis så mye til Annette, Lyra og de nye eierne!
C.J Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Skrevet 8. Mars 2008 Så gøy! Lyra er utrolig pen! http://crufts.fossedata.co.uk/Breed.asp?Sh...;ScheduleID=109
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Skrevet 8. Mars 2008 Grattis Men jeg får ikke opp bilde på Crufts siden. Noen andre som gjør det?
Ingvild Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Skrevet 8. Mars 2008 Grattis Men jeg får ikke opp bilde på Crufts siden. Noen andre som gjør det? Jeg gjør ikke det, verken i Explorer eller Firefox... Vil veldig gjerne se bildet!
SusanneL Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Skrevet 8. Mars 2008 Fabulous!! A dream come true, and Good work! - og grattis alle involverte! Susanne
Siri Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Skrevet 8. Mars 2008 Knallstilig ! Gratulerer til forhenværende eier Loke .
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar