Gå til innhold
Hundesonen.no

Min ventetråd


Miriam

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Aaaaaaa - jeg har det...

Lilo - som i Lilo og Stich........ (eventuelt Stich faktisk)

Men Lilo passer jo så bra med Josie

Josie og Lilo

Lilo og Josie - og kan forkortes i alle ender og retninger "Lil" - Lillen - bittelille osv.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar
Aaaaaaa - jeg har det...

Lilo - som i Lilo og Stich........ (eventuelt Stich faktisk)

Men Lilo passer jo så bra med Josie

Josie og Lilo

Lilo og Josie - og kan forkortes i alle ender og retninger "Lil" - Lillen - bittelille osv.........

Lilo er jo kjempefint. Mye bedre enn de andre i pollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laget en ny poll, med nye alternativer :) Tatt bort noen, og lagt til noen nye. Jeg vet ikke helt om dere som har stemt fra før, får stemt nå igjen?

Edit: Nå har dere også muligheten til å velge flere navn :P Bare sånn for å gjøre det enda vanskeligere for meg *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg hadde håpet at det gikk an å stemme på nytt dersom jeg lagde nye alternativer og slettet de gamle, men den gang ei... Så da har jeg slettet pollen, og så får vi heller ta det i tråden, selv om det blir noe rotete... :)

Alternativene det står mellom i skrivende stund er:

  • Lily
    Lucy
    Katie
    Jazzy
    Ella
    Lilo
    Sadie
    Jennie
    Jolene

De fire siste er nye alternativer, resten har vi jo diskutert litt allerede... Sånn akkurat nå liker jeg Lucy, Katie, Jazzy og Ella best... Lilo er også fint, men jeg synes det er litt "tungt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaa - jeg har det...

Lilo - som i Lilo og Stich........ (eventuelt Stich faktisk)

Men Lilo passer jo så bra med Josie

Josie og Lilo

Lilo og Josie - og kan forkortes i alle ender og retninger "Lil" - Lillen - bittelille osv.........

Lilo var fint!

Æsj, jeg hadde håpet at det gikk an å stemme på nytt dersom jeg lagde nye alternativer og slettet de gamle, men den gang ei... Så da har jeg slettet pollen, og så får vi heller ta det i tråden, selv om det blir noe rotete... :)

Alternativene det står mellom i skrivende stund er:

  • Lily
    Lucy
    Katie
    Jazzy
    Ella
    Lilo*
    Sadie
    Jennie
    Jolene

*klippet*

Stemmer Lilo jeg :P Selvom Katie og Jennie også er veldig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul tråd, så her kommer en nybegynner på Sonen og bryr seg :rolleyes:

Har ingen foreslått Sillie ?? Josie og Sillie, Sillie og Josie......... kan enkelt forkortes til Sill.. vet ikke om det har mye med sang og musikk å gjøre, men..

Sillie... fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg hadde håpet at det gikk an å stemme på nytt dersom jeg lagde nye alternativer og slettet de gamle, men den gang ei... Så da har jeg slettet pollen, og så får vi heller ta det i tråden, selv om det blir noe rotete... :P

Alternativene det står mellom i skrivende stund er:

  • Lily
    Lucy
    Katie
    Jazzy
    Ella
    Lilo
    Sadie
    Jennie
    Jolene

De fire siste er nye alternativer, resten har vi jo diskutert litt allerede... Sånn akkurat nå liker jeg Lucy, Katie, Jazzy og Ella best... Lilo er også fint, men jeg synes det er litt "tungt"...

Døhhhh... altså - hvor ble det av det mest populære JUBA ??? :)

Men siden du er så sta og vanskelig, så går jeg for Ella... tenk litt på hva som er lett å si også, og et som ikke ligner for mye på Josie... Jeg holder en knapp på Ella :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Lilo er fint, men for meg er det et guttenavn...?

Siden du ikke engang vurderer Lykke (fortsatt snurt ja... :) ) så går min stemme til Lucy tror jeg...

Lilo er JENTE bare så du vet det altså......... se Lilo og Stich liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Æsj, jeg hadde håpet at det gikk an å stemme på nytt dersom jeg lagde nye alternativer og slettet de gamle, men den gang ei... Så da har jeg slettet pollen, og så får vi heller ta det i tråden, selv om det blir noe rotete... :)

Alternativene det står mellom i skrivende stund er:

  • Lily
    Lucy
    Katie
    Jazzy
    Ella
    Lilo
    Sadie
    Jennie
    Jolene

De fire siste er nye alternativer, resten har vi jo diskutert litt allerede... Sånn akkurat nå liker jeg Lucy, Katie, Jazzy og Ella best... Lilo er også fint, men jeg synes det er litt "tungt"...

Æsj, gikk Juba ut?? Da må jeg stemme Jazzy da. Selv om hunden min heter det (Yazzi) og du står i en stor fare for å måtte forklare at nei, hun heter ikke yatzy som i spillet, og nei, hun er ikke oppkalt etter Yazzir Arafat <_<

Edit: Hvordan tenker du det uttalt? Norsk eller engelsk uttale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul tråd, så her kommer en nybegynner på Sonen og bryr seg :rolleyes:

Har ingen foreslått Sillie ?? Josie og Sillie, Sillie og Josie......... kan enkelt forkortes til Sill.. vet ikke om det har mye med sang og musikk å gjøre, men..

Sillie... fint :P

Takk for forslaget, og for hyggelig melding i bloggen :P Skal ta det med i vurderingen.

Fuzzy... det er en nydelig sang og et søtt navn :)

Oh! I like it :P *Skrive ned*

Æsj, gikk Juba ut?? Da må jeg stemme Jazzy da. Selv om hunden min heter det (Yazzi) og du står i en stor fare for å måtte forklare at nei, hun heter ikke yatzy som i spillet, og nei, hun er ikke oppkalt etter Yazzir Arafat <_<

Edit: Hvordan tenker du det uttalt? Norsk eller engelsk uttale?

Ja, Juba gikk ut, jeg kan bare ikke kalle henne det :P Ikke sånn fast, men det blir et kallenavn :P Hvis jeg bestemmer meg for Jazzy så blir det med engelsk uttale, altså noe a la "Djæssi" eller noe i den duren. Ellers så likte jeg Fuzzy, altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazzy blir ALT for likt Josie ihvertfall. Fordel at man har dobbel innkallingskommando kanskje, men ser for meg rot ellers :) Liker best Lucy og Lilo av de som er igjen, men er stor fan av s-lyd i hundenavn (selv om foreløpig kun 1 av mine har det, hehe).

Jeg er på navnebølgen selv om dagen, og det er sååå vanskelig. Må liksom finne noe man faller pladask for og ikke skal venne seg til, for da ender man bare opp der man startet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både Jazzy og Fuzzy, og synes begge to passer til det søte lille nurket :)

Men alle navn som er nevnt her, er det vel en eller annen hund ett eller annet sted som heter? Jeg skjønner det hvis man er en del ilag med den andre hunden med det samme navnet, men hvis ikke er det så kan jeg ikke helt se problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazzy blir ALT for likt Josie ihvertfall. Fordel at man har dobbel innkallingskommando kanskje, men ser for meg rot ellers :ahappy: Liker best Lucy og Lilo av de som er igjen, men er stor fan av s-lyd i hundenavn (selv om foreløpig kun 1 av mine har det, hehe).

Jeg er på navnebølgen selv om dagen, og det er sååå vanskelig. Må liksom finne noe man faller pladask for og ikke skal venne seg til, for da ender man bare opp der man startet :lol:

Enig!

Jeg tror jeg er svak for navn som slutter på a, for når jeg skulle lage en liste med eventuelle navn til valpen som sambo skulle få se på så var det jo nesten BARE a-endinger der jo! Og MANGE som var veeeldig lik "Emma" som bikkje nr. 1 heter. Men heldigvis så blir nok valpen kalt "My" - ulikt Emma og passer godt til frøkna.

Jeg liker korte navn også. Enkle og så greie å uttale. Lii, Ami, Tia, Mia, Tea, Devi, Maia, Cara, Nada, Sofi, Alma, Jora, Vala, Alva, Fia, Tara, Lita, Thea, Nala, Fibi, Jaga ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...