Gå til innhold
Hundesonen.no

Min ventetråd


Miriam

Recommended Posts

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Snakket akkurat med Miriam nå, de er på vei hjem i bilen nå. Miriam hadde en litt sånn fjollete stemme og stort sett det eneste hun greide å si var: hun er såååå søt! Helt inntil hun (Lilla assa) spøy *flirer* Bilturer er oppskrytt hilsen Lilla

Men Miriam lovte bilder senere idag så da får vi bare smøre oss med tålmodighet :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket akkurat med Miriam nå, de er på vei hjem i bilen nå. Miriam hadde en litt sånn fjollete stemme og stort sett det eneste hun greide å si var: hun er såååå søt! Helt inntil hun (Lilla assa) spøy *flirer* Bilturer er oppskrytt hilsen Lilla

Men Miriam lovte bilder senere idag så da får vi bare smøre oss med tålmodighet :icon_redface:

*flir* Hun var ikke overbegeistret for bilturen til veterinæren heller hun :)

Men Miriam! Vi forventer oppdatertinger altså *se streng ut* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehem... var det ikke idag du hentet trollet? Jeg venter på bilder jeg, merkelig nok... <_<

Hun henter det iløpet av dagen var det ikke så?

Det ligger bilder i "Akkurat nå"-tråden (her). Snart kommer det bilder i bloggen også :D

Snakket akkurat med Miriam nå, de er på vei hjem i bilen nå. Miriam hadde en litt sånn fjollete stemme og stort sett det eneste hun greide å si var: hun er såååå søt! Helt inntil hun (Lilla assa) spøy *flirer* Bilturer er oppskrytt hilsen Lilla

Men Miriam lovte bilder senere idag så da får vi bare smøre oss med tålmodighet :ahappy:

Hihi, Lilla er søt uansett hun :P Selv om å kaste opp syv ganger på en tur er litt mye, da :closedeyes:

*flir* Hun var ikke overbegeistret for bilturen til veterinæren heller hun :D

Men Miriam! Vi forventer oppdatertinger altså *se streng ut* :P

Oppdateringer skal dere få!

Hun sa hun skulle ringe meg opp igjen når hun kom seg hjem men det har hun ikke gjort... <_< Mulig hun har nok med å være gjeterhundeier...? :D

Det tok jo for det første LANG tid å komme seg hjem (hysj, Marianne), men nåh er jeg og Lilla hjemme! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med Lilla belger i hus :D

Gratulerer som belgereier da :ahappy:. Regner med det blir en rolig tid fremover :P:D

Takker! :P Og det blir nok kjemperolig, særlig ut fra det 2ne m.fl. har beskrevet :P

Marianne sier ingenting fordi Miriam vet hva hun mener :P

Meeen :D Jeg vil kline med bebis!

Miriam takker Marianne for at hun ikke sier noe! :P

Du skal få kline med bebis til uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner, her kommer det noen bilder av snuppa:

IMG_2014.jpg

IMG_2011.jpg

IMG_2010.jpg

Innimellom må man bades, og det var hun ikke helt fornøyd med:

IMG_2017.jpg

IMG_2016.jpg

IMG_2015.jpg

IMG_2021.jpg

Og her er hun kjempesupersøt (ja, jeg vet at det ikke er et ord, men det er fryktelig dekkende :ahappy:)

IMG_2019.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...