Gå til innhold
Hundesonen.no

Min ventetråd


Miriam

Recommended Posts

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar
Og så har jeg fått et problem, et litt uventet ett sådan... Jeg hadde sjekket om det var greit å ha med valpen på jobb, og det var det visst, mens nå halvannen uke før jeg skal hente henne er det visst ikke så greit allikevel... Jeg har ikke råd til å ta meg fri fra jobb, og vet ikke helt hvordan jeg skal få løst dette... Noen som har tanker/forslag?

Seriøst?? Hvorfor har de gått tilbake på dette? De må jo forstå at det blir et problem for deg? Nå mener jeg ikke at det er alle arbeidstakeres rett å ha med valper på jobben, men har en først sagt ja- så bør det være en god grunn for å plutselig bytte mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Hvorfor har de gått tilbake på dette? De må jo forstå at det blir et problem for deg? Nå mener jeg ikke at det er alle arbeidstakeres rett å ha med valper på jobben, men har en først sagt ja- så bør det være en god grunn for å plutselig bytte mening..

Ja... Nå har det ordnet seg (antageligvis) allikevel. Snille sjefen min som fikset det sånn at jeg får halvannen uke fri, og snille soniser som stiller opp som valpepass når det trengs :P

Av en eller annen grunn ble quoten til Dratini borte, men anyhow:

Bølla for meg er en spinnvill, men knallkul jaktlabrador jeg har hatt på kurs.

Hva synes folket om Lilla som navn? (Ja, jeg vet at det slutter på -a, og jeg har sagt at jeg ikke vil ha et navn som slutter på -a, men det er liksom det eneste jeg har så langt som passer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget :P Da er det bestemt at hun skal hete Lilla (kommer sikkert ørten kallenavn, men det er i hvertfall det hun skal hete sånn til daglig).

Gleder meg til å hente henne neste søndag, altså 6 april :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla er jo knallkult som navn (hilsen nesten-navnesøster Villa) :P Enkelt å finne kallenavn til også.

Lilla, Lilly, Lille, Lillavilla, Villelilla, Lillapilla :P Har jeg lite å gjøre sa du?

Hihi, jeg har sittet sånn en stund jeg og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla klinger jo fint. Hele denne navnediskusjonen også bruker du bare fargen hun har hatt hele tida :P

Ja, det er faktisk ganske pinlig :P Men jeg hadde stooore ambisjoner om navnet, da :P Det ble bare forskrekkelig enkelt til slutt *ler*

Flott at du bruker Lilla! Oldemor blir sikkert glad for å bli oppkalt :P

Så bra :P

Åh, som jeg gleder meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg litt snurt over at jeg ikke blir kreditert for navneforslaget som faktisk gikk inn... For tenk!

Oh, sorry det glemte jeg :) Det var forøvrig flere som foreslo det da, bl.a. Aya, jeg har mistet oversikten over hvem som foreslo det først, men mannesaken har også foreslått det (og jeg lurer på om det ikke var han som var først ute? Hmmm).

Anyway; tusen takk til alle som kom med forslag :D Nå er det bare å glede seg, og i tillegg så får jeg kamera nå, så jeg kan faktisk ta bilder av nurket også ;)

Og Stitch: Ventetid er noe herk, husker godt hvordan det var da jeg skulle hente Josie... Jeg hentet sist, faktisk... Det var kjedelige greier det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kun få dager igjen til Lilla skal hentes... Jeg sitter og funderer på om det er noe jeg har glemt å kjøpe inn til henne, jeg har jo en del fra Josie var liten, men kom gjerne med forslag til ting man trenger når man får valp :hmm: Det er sikkert et eller annet praktisk jeg har glemt :rolleyes:

Valpefôr er innkjøpt, og jeg har jo en del bånd fra Josie var liten... Andre ting man trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kun få dager igjen til Lilla skal hentes... Jeg sitter og funderer på om det er noe jeg har glemt å kjøpe inn til henne, jeg har jo en del fra Josie var liten, men kom gjerne med forslag til ting man trenger når man får valp :hmm: Det er sikkert et eller annet praktisk jeg har glemt :rolleyes:

Valpefôr er innkjøpt, og jeg har jo en del bånd fra Josie var liten... Andre ting man trenger?

Kanskje ikke noe hastesak men jeg synes det er veldig greit å ha fra dag 1 så det ikke koker bort.

Gå i en dyrebutikk og få gravert telefonnr ditt til å feste i halsbåndet/sele. Jeg synes hvertfall det er betryggende å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke noe hastesak men jeg synes det er veldig greit å ha fra dag 1 så det ikke koker bort.

Gå i en dyrebutikk og få gravert telefonnr ditt til å feste i halsbåndet/sele. Jeg synes hvertfall det er betryggende å ha.

Ja, det har jeg bestilt :hmm: Snakket litt med vipsen på msn i stad, og da var det visst en del jeg ikke hadde fått med meg, ja:

- Metallapport (jeg har en, jeg må bare få den igjen)

- Filler

- Kompostbinge

...andre ting dere kommer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...