Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


Line_

Recommended Posts

Etter forrige helgs suksess tar ikke Oscar og Kristine Mali fri, de klarer nemmelig å knabbe med seg enda ett CACIB i Bø og i tillegg ble han BIR! Nå trenger han bare ett CACIB i ett tredje land for å bli internasjonal champion :ahappy:

Gratulerer så mye! Dere er dyktige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Noen som vet om han ble halt, eller fikk han gått i BIG ringen?

Jeg stilte Xanto på lydighet og fikk utrolig nok en 3.premie, haha :ahappy:

Men greit nok siden jeg i siste liten ble overtalt til å gå med han, og det er ikke meg han trener med hjemme :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talli har debutert med 1-1. Ck og 2 btk. Veldig fornøyd med det :ahappy:

Vi fikk en fin-fin kritikk på Tysk :drool: Men jeg har fått den oversatt og den var veldig bra... husker bare ikke innholde ordrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Min gode venninde Line debuterte i LP1 med sin aussie (9mnd og 2 dager gammel) og VANT klassen med 281,5 poeng!

Jeg håper hun vant med 181,5 poeng... For ellers har hun sprengt skalaen til LP 1 (den går til 200).. Grattis uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige helgs suksess tar ikke Oscar og Kristine Mali fri, de klarer nemmelig å knabbe med seg enda ett CACIB i Bø og i tillegg ble han BIR! Nå trenger han bare ett CACIB i ett tredje land for å bli internasjonal champion :ahappy:

Gratulerer så mye! Dere er dyktige!

Grattis Kristine & Oscar ! :drool: Kjekt å hilse på - håper det gikk bedre med dere i gruppen enn hva det gjorde med meg & Diezel...hehe

(som forøvrig og fikk CACIB igår - vårt første,17mndr gammel - juhuu! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...