Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


Line_

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Okey - Jeg vil skryte litt av min helg..

Stilte to av mine beardiser, champ hann Moby og champ tispe Milla. Moby ble BIR (fikk CACIB, men er Int. champion), og Milla fikk sitt 5 CACIB på 8 utstillinger..

I tillegg gikk Moby hen og VANT gruppe 1 i går - så vi reiste tilbake til BIS'et idag.

Riktignok var den turen litt "bortkastet" da vi ikke ble plassert, men jeg nekter å være skuffet for akkurat dèt, da..

Vi feirer gruppeseieren likevel, vi!

Gratulerer til alle andre som var fornøyde med helgens resultater!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey - Jeg vil skryte litt av min helg..

Stilte to av mine beardiser, champ hann Moby og champ tispe Milla. Moby ble BIR (fikk CACIB, men er Int. champion), og Milla fikk sitt 5 CACIB på 8 utstillinger..

I tillegg gikk Moby hen og VANT gruppe 1 i går - så vi reiste tilbake til BIS'et idag.

Riktignok var den turen litt "bortkastet" da vi ikke ble plassert, men jeg nekter å være skuffet for akkurat dèt, da..

Vi feirer gruppeseieren likevel, vi!

Gratulerer til alle andre som var fornøyde med helgens resultater!

Susanne

Grattis :ahappy:

Vi så dere i store ringen på lørdag. Som den drevene utstilleren du er så rettet du så fint på "sveisen" til Moby før du løpte. Som korthårs hund eier så blir jeg utrolig fasinert av slikt. Måtte faktisk kommentere det til Siri jeg, og hun fortalte at man gjør vist slikt med langhåra hunder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte resultater alle sammen! For vår del gikk det ikke helt som vi skulle ønske. Etter at GPSen sendte oss på rundtur på fjellet, ble det snaut med tid og vi kjørte rally på grusveier, så da vi endelig kom fram var både jeg og bikkja nokså bilsjuke. Kritikken var bra, har klart å tyde den veldig dårlige skrifta som i tillegg var knotet ned på tysk. Hunden som be BIR var finsk av alle ting. Noen er tydeligvis mer utstillingsivrige enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :ahappy: Vi så dere i store ringen på lørdag. Som den drevene utstilleren du er så rettet du så fint på "sveisen" til Moby før du løpte. Som korthårs hund eier så blir jeg utrolig fasinert av slikt. Måtte faktisk kommentere det til Siri jeg, og hun fortalte at man gjør vist slikt med langhåra hunder :(

Proffe handlere tar seg tid til slikt vettu *ler*.

Grattis Susanne - jeg har bilder av deg i store ringen, men kvaliteten ble vel så som så :lol:.

Grattis til dere andre som gjorde det bra også :). Dronning Babs ble 2. btk med CACIB (hun er jo internasjonal champ men må motta CACIBET likevel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - ja, man kan jo ikke løpe rundt og se pen ut med håret på snei, liksom... Det er jo også en aldri så liten fordel for han å se selv også, da. (Når luggen detter ned så er han jo nærmest blind - hmmm...)

Takk for gratulasjonene, det var hyggelig.

Susanne

(Ser gjerne noen av bildene, Siri...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gratulerer Susanne (og dere andre som gjorde det bra)

Moby er en hærlig hund, ikke bare er han pen, men han er fordømt cool også - fiiiiiiineste hårballen................ *liker Moby* - men jeg digger småjentene dine også jeg da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proffe handlere tar seg tid til slikt vettu *ler*.

Grattis Susanne - jeg har bilder av deg i store ringen, men kvaliteten ble vel så som så :ahappy:.

Grattis til dere andre som gjorde det bra også :lol:. Dronning Babs ble 2. btk med CACIB (hun er jo internasjonal champ men må motta CACIBET likevel).

Dette blir OT, men er det slik at man skal motta CACIB selv om hunden er internasjonal champion?

Igjen; gratulerer alle med gode resultater! Er litt furten over at jeg ikke fikk tatt turen... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ser gjerne noen av bildene, Siri...)

Sånn ser en proff handler ut i ringen :)

Dette blir OT, men er det slik at man skal motta CACIB selv om hunden er internasjonal champion?

Ja, man skal motta CACIBET selv om hunden er internasjonal. I etterkant ordner FCI det slik at den hunden som har mottatt res. CACIB på utstillingen får tilsendt CACIB :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk agility med Tella og ente opp med 5 feil i agility + 6 sek tidsfeil. Disk i hopp.

Agilityen gikk helt greit, og hoppen bare tulla jeg til, selv om det var en lett bane. Tella har vært veldig slapp og sliten i dag og dempet meg mye når vi gikk. Har ikke hatt så dårlig fart siden vi begynte med agility i 2006. Så får håpe hun bare ikke var helt i form. Ble belønnet med 4 plass i agility iallefall. Så så ille var det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Sussanne, ble skikkelig "oi!" på søndagen, siden jeg ikke så på finalene på lørdagen :)

Har noen resultater i hodet i hvertfall ;)

BIG2 gr 8: NUCH Su(u)CH Hannemor's Lady of the House

BIS2 veteran: NUCH SU(u)CH Almanza Urgent Message to Stormy

BIS oppdretter (søn) Kennel Hannemor

BIS avlshund (søn) NUCH SU(u)CH Heirofia's West Side Story

Fin dag for flatten i grunn :rolleyes:

Så andre resultater jeg husker.

BIG gr 1 SusanneL på sonen :)

BIG gr 2 Nuffe, Bikkjehaugen's lord of the rings(?) BIS 3

BIG gr 3 Norwich Terrier

BIG gr 4/6 en Strihåret dvergsdachs - BIS 4

BIG gr 7 korthåret vorster

BIG gr 8: ESS, som eies av Frank Bjerklund

BIG gr 10: Greyhound med sykt lang tittel om jeg ikke husker feil..

BIS veteran: den pommen som alltid vinner...

Rett meg om hukkomelsen har sviktet :D

EDIT; Redigerte inn resultater andre har skrevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella fikk hp og ble nr 4 i klassen. Hun trenger å utvikles mer i fronten i bevegelse.

Kritkken: "Stor, pen tispe. Feminint hode. God hals og front. Kroppen har bra linjer. Velutviklet bak. Kraftig benstamme. Beveger seg godt, men må ennå bli strammere."

Eurasieren jeg hadde med fikk res. cacib. Han som tok cacibet er int.ch., men siden tittelen ikke er registrert enda tror jeg ikke cacibet går videre til oss.. Veldig kjedelig da det var cacibet vi dro etter!

BIS ble mops, MNeCH BiHCH AzoresWinner 2007 PORCH Tangetoppen`s Gentleman

BIS 2 ble Norwich Terrier

BIS 3 ble newfoundlandshund, Nord Finuch Nordv-07 Bikkjehaugen's Lord of the ring

BIS 4 ble strihåret dvergdachs

BIS 4 vet på lørdag ble berner sennen, Siane

BIS 3 oppdretter på lørdag ble berner sennen, kennel Hiselfoss

BIS oppdretter på lørdag ble newfoundlanshund, kennel Bikkjehaugen

BIS 4 oppdretter på lørdag ble boxer, kennel Boxerdalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Gratulerer enda en gang alle sammen :P

OT: Hvordan er det om en tispe stiller, får sitt siste cert og blir Nuch. Så viser det seg at hunden er ca 7 uker drektig. Det står jo i reglene til nkk at tisper som er mer enn 6 uker drektig ikke får stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...