MonicaT Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Hei. Jeg skal kjøpe en ny hundeseng. Skal ha en "Teddy seng" Rund fleece seng. Noen som vet om dyrebutikker i Oslo/Romerike som selger slike ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Er det er spesielt merke dette, eller er det bare det at du skal ha en rund fleeceseng av et hvilket som helst merke? Jeg vet i alle fall at vi har hatt mye fleecesenger fra kennel/gresshoppa inne på jobben, så det er ikke umulig at vi har det ennå. (har ikke vært der på en stund nå) EDIT: Slike som denne sengen har vi hatt inne i masse ulike farger i alle fall http://content.optimapartner.no/Picture.as...3&cid=wvppR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 24. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Det er ikke noe eget merke, men det kalles ofte Teddy seng. Slik som denne Helt rundt seng av fleece. Vet at den kommer i mange ulike farger Den du linket til er mer oval. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Ah.. Da er jeg med! Vi har ikke sånne inne, men jeg vet at vi bestiller inn om kundene har spesifikke ønsker.. Du får ta en tur innom hvis du ikke finner slik seng noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Finner man svææære sånne senger? Type stor nok til en middels stor hund og en liten? Er dårlig på mål desverre.. Det burde være plass til en hund på størrelse med en liten border collie og en hund på størrelse med en liten papillon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Finner man svææære sånne senger? Type stor nok til en middels stor hund og en liten? Er dårlig på mål desverre.. Det burde være plass til en hund på størrelse med en liten border collie og en hund på størrelse med en liten papillon! De har en her som er ganske stor(100cm): http://villmarkens-port.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Finner man svææære sånne senger? Type stor nok til en middels stor hund og en liten? Er dårlig på mål desverre.. Det burde være plass til en hund på størrelse med en liten border collie og en hund på størrelse med en liten papillon! Vet ikke med sånne Teddy senger, men den største BiaBed'n er perfekt for to labbiser. Så da passer sikkert den nest største. Selvom det ikke var de du tenkte på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar