Gå til innhold
Hundesonen.no

Springeren Norma (Lochaline's Kitty White)


Peers

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Dette høres sikkert snålt ut, men hun ser så utrolig ren, myk og "smidig" ut! :ermm: Nydelige Norma!

Hihi, det var et annerledes kompliment, men takk :whistle:

Her kommer noen treningsbilder fra uken som har gått... Fri ved foten:

0013.jpg

0018.jpg

0019.jpg

Vi har prøvd oss på agilitybanen for moro skyld, og det var null problem:

0001.jpg

0004.jpg

0005.jpg

0006.jpg

0008.jpg

0010.jpg

Og så et par oppstillingsbilder, selv om hun ikke står så veldig fint. Sånt er kjedelig i følge Normusen nemlig :rolleyes:

0011.jpg

0012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene "lille" Norma. :D Gratulerer med 1årsdagen på etterskudd. :=)

Er hun frisk og rask igjen?

Ja, heldigvis er hun kvikk, fin og gal igjen, så da håper jeg det holder seg sånn en stund til :ermm:

Der er det igjen..! :D Er hun like myk i pelsen som hun ser ut til? Hun ser så utrolig silkemyk ut... Spesielt på agilitybildene og nedover :whistle:

Ja, hun har en utrolig myk, glatt og fin pels til springer å være. Litt morsomt at du sier at pelsen ser "bedre" ut fra agilitybildene og nedover, de bildene viser pelsen sånn den er til vanlig. På lydighetsbildene hadde hun nemlig plasket rundt i ekkelt elvevann og var særdeles lite fin pelsmessig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har mye med avstanden å gjøre også, man ser liksom strukturen i pelsen på agiltybildene mens det eneste som danner et bilde av struktur i lydighetsbildene er de fuktige fjonene under hunden om du skjønner.

Syns også det er meget kledelig at man ser muskelspill igjennom pelsen. Hun ser veldig sprek og frisk ut! Det er ikke så mange springere man kan si det om syns jeg. Mange ser litt skranglete ut, og mange har ofte et merkelig ut dafft uttrykk syns jeg.. Norma ser livlig og "på" ut! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...