Jump to content
Hundesonen.no

Springeren Norma (Lochaline's Kitty White)

Peers

Recommended Posts

I går fylte Norma 6 måneder (hjelp, som tiden flyr!), og da er det vel på høy tid at hun får sin egen tråd :)

Kort fortalt: Norma er en engelsk springer spaniel, som er født 19. august 2007 hos Kennel Lochaline. Hun var nøye planlagt, og jeg var veldig pirkete på hvilke egenskaper jeg ønsket i hunden. Foreløpig er jeg kjempefornøyd, hun lever opp til alle mine forventninger! Planene med henne er i utgangspunktet lydighet, spor og utstilling, selv om jeg i tillegg kunne tenke meg å i det minste prøve jaktanleggsprøven. Multitalent? Jada :)

Bilder er jo et must da... Så her kommer spam!

2 uker:

1tispe3.jpg

4 uker:

valpen.jpg

7 uker:

2tispesitt.jpg

8 uker:

0010.jpg

0006.jpg

9 uker:

0002.jpg

0024.jpg

12 uker:

0024.jpg

...og så hopper vi til nåtiden. Norma 6 måneder:

0003.jpg

0004.jpg

0006.jpg

Ball er gøy!

norma.jpg

Pinner er også gøy!

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Flott hund! Må vel ut til Ålesund i løpet av mars så jeg får møte springerfrøkna som søskenbarnet mitt henter i starten av mars. Gleder meg ikke mindre etter å ha sett desse bildene, for å si det sånn!

Norma sier tusen takk for alle komplimenter :wub:

Hun er virkelig flott, og det vet du jeg synes :closedeyes:

Nå må vi virkelig få gått en tur snart, så Mike kan forelske seg i Norma :rolleyes:

Ja, vi må få gått en tur snart, tror Normusen liker kjekke cockergutter :)

Veldig søte Norma, det. På det tolvukersbildet så hun mistenkelig gjenkjennelig våt ut. :drool:

Jeg har den turen vår friskt i minne ja :ahappy: Tror aldri jeg har sett en så misfornøyd, sutrete og våt bylt *flir*

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! :)

Lykke til i helga igjen forøvrig. Vi forventer en ny bra plassering :)

Ja, det blir spennende i morgen! Jeg har absolutt ingen forventninger, men selvfølgelig er det jo lov å drømme om at hun gjentar bedriften fra forrige gang :)

• 3 weeks later...

I dag fikk Norma løpetid, så den lille damen begynner virkelig å bli "voksen" :thumbs: Foreløpig går det veldig fint, Orry er helt rolig og driter like mye i henne som han pleier å gjøre *flir*

Her er et par nye bilder! Litt dårlig kvalitet på noen av dem dessverre... På bildene er hun snart 7 måneder.

norma1503.jpg

0001.jpg

0003.jpg

0004.jpg

normanana.jpg

Fotograf: Tine Therese

norma.jpg

normapinne.jpg

I dag fikk Norma løpetid, så den lille damen begynner virkelig å bli "voksen" :D Foreløpig går det veldig fint, Orry er helt rolig og driter like mye i henne som han pleier å gjøre *flir*

Her er et par nye bilder! Litt dårlig kvalitet på noen av dem dessverre... På bildene er hun snart 7 måneder.

norma.jpg

For et herlig uttrykk hun hadde :thumbs:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...