Peers Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 I går fylte Norma 6 måneder (hjelp, som tiden flyr!), og da er det vel på høy tid at hun får sin egen tråd Kort fortalt: Norma er en engelsk springer spaniel, som er født 19. august 2007 hos Kennel Lochaline. Hun var nøye planlagt, og jeg var veldig pirkete på hvilke egenskaper jeg ønsket i hunden. Foreløpig er jeg kjempefornøyd, hun lever opp til alle mine forventninger! Planene med henne er i utgangspunktet lydighet, spor og utstilling, selv om jeg i tillegg kunne tenke meg å i det minste prøve jaktanleggsprøven. Multitalent? Jada Bilder er jo et must da... Så her kommer spam! 2 uker: 4 uker: 7 uker: 8 uker: 9 uker: 12 uker: ...og så hopper vi til nåtiden. Norma 6 måneder: Ball er gøy! Pinner er også gøy!
Aussieglis Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Hihiii, så herlig. Springere har de morsomste uttrykkene!
Raksha Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Åh så stor hun har blitt! Nydelige jenta.
Turnip Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Hun er virkelig flott, og det vet du jeg synes :closedeyes: Nå må vi virkelig få gått en tur snart, så Mike kan forelske seg i Norma
swimzy Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 gratulere såå masse med din egen tråd Norma.......fortjente det du som er sååå søt!! springer er bare så flotte hunder* har virkelig lyst på*
HildeM Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Flott hund! Må vel ut til Ålesund i løpet av mars så jeg får møte springerfrøkna som søskenbarnet mitt henter i starten av mars. Gleder meg ikke mindre etter å ha sett desse bildene, for å si det sånn!
Peers Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Norma sier tusen takk for alle komplimenter Hun er virkelig flott, og det vet du jeg synes :closedeyes: Nå må vi virkelig få gått en tur snart, så Mike kan forelske seg i Norma Ja, vi må få gått en tur snart, tror Normusen liker kjekke cockergutter
helle Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Hun er utrolig herlig. Kjempesøt nese på henne
Peers Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Hun er utrolig herlig. Kjempesøt nese på henne Hun har en morsom nese ja! *flir* Første springeren jeg har sett med sånn nese, men den er nå litt søt da
Guest Just me!! Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 SEKS MÅNEDER?! Men i alle dager.. Fikk du ikke lille Norma nettopp da? Tiden flyr virkelig. Søt hun er da, fin springerjente det!
ida Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Veldig søte Norma, det. På det tolvukersbildet så hun mistenkelig gjenkjennelig våt ut.
Peers Skrevet 23. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Veldig søte Norma, det. På det tolvukersbildet så hun mistenkelig gjenkjennelig våt ut. Jeg har den turen vår friskt i minne ja Tror aldri jeg har sett en så misfornøyd, sutrete og våt bylt *flir*
giggi Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Skrevet 1. Mars 2008 Søteste Halle man som tiden flyr ! Hun er jo ikke SÅ valp lenger(på utsenet hvertfall ) Ser faktisk litt voksen ut synes jeg
jaktlykke Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Skrevet 1. Mars 2008 Åååå så søt lita frøken Nyyydelig uttrykk på henne!
xxx12345 Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Skrevet 1. Mars 2008 Det er vakkerjenta si det Lykke til i helga igjen forøvrig. Vi forventer en ny bra plassering
Peers Skrevet 1. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2008 Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Lykke til i helga igjen forøvrig. Vi forventer en ny bra plassering Ja, det blir spennende i morgen! Jeg har absolutt ingen forventninger, men selvfølgelig er det jo lov å drømme om at hun gjentar bedriften fra forrige gang
Peers Skrevet 17. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2008 I dag fikk Norma løpetid, så den lille damen begynner virkelig å bli "voksen" Foreløpig går det veldig fint, Orry er helt rolig og driter like mye i henne som han pleier å gjøre *flir* Her er et par nye bilder! Litt dårlig kvalitet på noen av dem dessverre... På bildene er hun snart 7 måneder. Fotograf: Tine Therese Fotograf: Tine Therese Fotograf: Tine Therese
Maritaa Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Skrevet 17. Mars 2008 Har aldri hatt noe særlig sansen for ESS, men Norma er virkelig ett unntak Blir flottere for hver dag som går jo
Com Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Skrevet 17. Mars 2008 I dag fikk Norma løpetid, så den lille damen begynner virkelig å bli "voksen" Foreløpig går det veldig fint, Orry er helt rolig og driter like mye i henne som han pleier å gjøre *flir* Her er et par nye bilder! Litt dårlig kvalitet på noen av dem dessverre... På bildene er hun snart 7 måneder. Fotograf: Tine Therese For et herlig uttrykk hun hadde
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar