Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekjøpet går opp og ned..


Gjest

Recommended Posts

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar
Men jeg er livredd for at de skal bli syke!

Ikke at det var skittent eller noe, jeg er bare nervøs av meg når ting er i andres hender. Kall meg gjerne egoistisk, men slik er det bare :blink: En av valpene hostet en liten gang, eller nøys eller noe, og jeg ble litt småskeptisk. *sukk*

Jeg håper for din del at ingen forteller oppdretteren din at du skriver sånn på et offentlig forum - det hadde gjort meg sinna om jeg var oppdretter, nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et dypt pust nå!

Har du vært i kontakt med valpeformidleren i raseklubben? (Har ikke lest hele tråden.) Har du vært i kontakt med noen oppdrettere du stoler på som kan gi deg råd?

Valpekjøp er uansett en risikosport. Selv om alt ser bra ut så trenger ikke valpen å bli det, og motsatt. Men kjenn på magefølelsen. Er du såpass i tvil ang dette kullet så vent. Det kommer helt sikkert det rette kullet med din valp i før eller siden. Jeg vet - jeg ventet i nesten ett år på lillemor her, og jeg vet om andre som har lett og ventet enda lenger.

Det viktigste er at du ikke forhaster deg. Du skal tross alt leve med denne hunden i mange år. Lag deg en liste med alle kriterier du vil ha på plass - og følg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...