Gjest Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Ææææ vent det ble utsatt! hahaha. Noe tull med ene bilen. Drar 18.00 i stedet! Og man venter og venter og venter..... *sukk* Typisk Du får ha lykke til kl.18 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Da drar jeg bortover! Håper mamma oppfører seg, er den eneste bekymringen jeg har! Kjenner meg igjen der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 := Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 :) Kjedelig å vente slik allså....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Åhh, så spennende! glerde meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 ÅÅ, så spennandes! Gleda meg til oppdateringa i denne tråden når eg kjem heim fra stallen;) Da forventa eg bildespam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 gnn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Så hyggelig at det gikk bra (: Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Blir det en av disse 2 da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 De er jo kjempe nydlige og lille rød.. (Smelte) .... Yuki Homme ... hehe... Gleder meg til neste møte ditt og flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 nggg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Gratulerer! Dette blir 7 lange uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Det har allerede vært 40 lange minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Og 7 dager er 10.080 minutter Men gratulerer! Nå vet du ihvertfall at ting går i boks. Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Gratulerer masse da Blir den den røderøde eller den grårøde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Men jeg er livredd for at de skal bli syke! Ikke at det var skittent eller noe, jeg er bare nervøs av meg når ting er i andres hender. Kall meg gjerne egoistisk, men slik er det bare En av valpene hostet en liten gang, eller nøys eller noe, og jeg ble litt småskeptisk. *sukk* Jeg håper for din del at ingen forteller oppdretteren din at du skriver sånn på et offentlig forum - det hadde gjort meg sinna om jeg var oppdretter, nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 whoo hooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Gratulerer, gratulerer! Gleder meg masse til å se bilder av en liten brun Labbis babe om noen uker.. hihhi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 gnnh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Ta et dypt pust nå! Har du vært i kontakt med valpeformidleren i raseklubben? (Har ikke lest hele tråden.) Har du vært i kontakt med noen oppdrettere du stoler på som kan gi deg råd? Valpekjøp er uansett en risikosport. Selv om alt ser bra ut så trenger ikke valpen å bli det, og motsatt. Men kjenn på magefølelsen. Er du såpass i tvil ang dette kullet så vent. Det kommer helt sikkert det rette kullet med din valp i før eller siden. Jeg vet - jeg ventet i nesten ett år på lillemor her, og jeg vet om andre som har lett og ventet enda lenger. Det viktigste er at du ikke forhaster deg. Du skal tross alt leve med denne hunden i mange år. Lag deg en liste med alle kriterier du vil ha på plass - og følg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar