Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmer din Hund.? Hvor intenst.?


Tore

Drømmer din hund "levende"? (Se eksempel på Buster)  

28 stemmer

  1. 1.

    • Ikke betydelig.
      4
    • Litt rykkninger i labbene.
      5
    • "Løper" i søvne.
      2
    • "Løper" & Rykker i alle muskler.
      1
    • "Løper", Rykker i alle muskler & Boffer
      16


Recommended Posts

Hei.

Jeg begynte bare å tenke på om det er normalt at hunder rømmer SÅ intenst som Buster gjør..

Buster kan ligge å løpepå gulvet å har rykkninger i mange muskler å har bare de 1 eller 2 innerste øyelokkene lukket noen ganger, har også hørt Boffing... :?

Å dette er selvfølgelig spesielt etter han har opplevd noe "stort"..

Som i dag sprang han løs sammen med Hera (Djervekvinnen) å nå drømmer han sikkert om henne... (sikkert forelska) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pito drømmer ikke slik at jeg kan se det iallefall..Hehe.

Men hun snorker :oops: Masse...

Taxi-dalmatineren han kunne sove og så plutselig løpe ut i gangen og bjeffe som en gal midt på natten. Da hadde han sikkert drømt at det ringte på eller noe...Hehe jeg ble så vant med å hente han der hver natt at jeg gikk i søvne. En gang når bestevenninna mi sov hos meg så spurte hun om morgenen "Hvorfor bjeffet taxi slik i natt?" så spør jeg "hæ bjeffa han i natt?"

"Ja du var jo og hentet han tilogmed..Merka du ikke det?"

hehehe :oops: Nei jeg gikk og henta han av rein rutine jeg :P Enten så drømte han veldig levende drømmer eller så spøka det i gangen og så måtte han opp og bjeffe på det... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her drømmes det heftig til tider! Rykninger og boffing er normalen her i huset... Mala setter også i et og annet uuuul i søvne!! Det er faktisk litt skummelt når man ikke er forberedt på det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ikke overskriften ordentlig jeg da, så trodde det sto "Drømmer du om hund. Hvor intenst?"

Så prøvde å se for meg åssen i huleste jeg skulle forklare hvor intenst jeg drømmer om å få hund... :P

Syns liksom det var litt rart, for tror jeg er den eneste som ikke har hund her inne :? Så bynte å tenke at Jøss, Noen fler som ikke har, og gjorde meg klar til å ha deeeen fremstillingen på ditten og datten på ting jeg skulle si til den personen/om det at jeg VIL/SKAL ha hund En dag... hehe :P

Meeen så slapp jeg det da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romeo drømmer :P Han drømmer litt hver natt.. Litt klynking og småboffing, men hvis'n er VELDIG sliten, da drømmer'n skikkelig! :P Da ligg'n på gølvet og bjeffer(ofte sånn at'n vekker seg sjøl :P) og løper med øya oppe! Drit skummelt å se på'n! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...