Gå til innhold
Hundesonen.no

"Hundesonens Yndling!"

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

Nå har jeg også sendt inn :P

Morsomt!

Det hadde vært morro hvis hundene som vant kunne fått en liten "premie" som f.eks å være på forsiden i et par dager eller noe :P

Skrevet

Nå har jeg også sendt... Konkurranser er gøy! :P Hadde ikke så mange bilder der hun lå i ro da... hehe.. Har mange av bare en hale eller en snute osv. :P

Skrevet
Nå har jeg også sendt... Konkurranser er gøy! ;) Hadde ikke så mange bilder der hun lå i ro da... hehe.. Har mange av bare en hale eller en snute osv. :lol:
¨

kjenner igjen det ja :)

Skrevet
Fordi det egentlig ikke er så gøy å være med og se en annen hund bli stemt på tusen ganger mer enn sin egen :lol:

Enig... :)

Skrevet

Det blir jo mye om hvem de blir satt sammen med og da ;) Som f.eks. Diego og Eso er jo veldig populære. Da har kanskje ikke de hundene som står sammen med dem så god sjans. :lol:

PS: Jeg stemte på Mona :)

Skrevet
Det skal du være glad for!

Buhu, jeg taper :lol:

det skal du ikke være så sikker på... Goshi har fått 2 stemmer.... (kanskje deler Mona og Goshi sisteplassen..) Men uansett så er de verdens beste! :)

Skrevet

ask ligger også dårlig an, men jeg bryr meg katta om hva som blir resultatet her, for meg er han fremdelës best! men det er jo litt kjipt også da :D eso leder i gruppe 3 hvertfall! :)

Skrevet
ask ligger også dårlig an, men jeg bryr meg katta om hva som blir resultatet her, for meg er han fremdelës best! men det er jo litt kjipt også da :D eso leder i gruppe 3 hvertfall! :D

tanja ligger også rimelig dårlig ann :D hehe men samme her, er litt kjipt, men hun er jo den samme gode for meg :wink: Er jo bare for morro da :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...