RaW_DeNiM Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Vel. Min første post her. uansett . Her er min lille hund Maia. Hun er 3mnd og 9 dager gammel (sånn ca), Hun er en fryd og ha med og gjøre.. Fikk henne da hun var 3 mnd gammel. dvs jeg har hatt henne i 9 dager nå. Prøver og finne noen andre leke venner av samme rase men ikke så lett her i trondheim:(. Så hun får nøye seg med noen andre raser:p kunne sikkert lagt ut masse mer bilder men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Hei, og velkommen til forumet. Håper du trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bastian... Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Hun var jo bare nydelig da!! Og så er dere i Trondheim! Synd min bartemann liker valper liiiiitt for godt (dvs ustanselig jokking) og duger ikke til sosialisering... Hvor har dere fått henne fra? Hva er typisk for denne rasen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 19. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Hehe. Takker så mye. joa. skal vel trives bra her inne. . vært her og lest en stund. men så måtte jeg vel poste litt og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 19. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Hva som er typisk? masse hud:p Ellers er det jo fine familie hunder. etter det jeg har hørt og erfart så langt. Er faktisk ikke så kjent med rasen utenom alt det jeg har lest om den.(før jeg skaffet den). Så om det er noe spesiellt du tenke så bare spør så skal jeg svare så godt jeg kan. Hvor jeg fikk henne i fra. Vel. Fikk henne fra en koslig dame fra lundamo eller hva det heter. Var en eller annen kennel der. (fikk skikkelig kontrakt/ Vet attest vaksinasjons kort osv, så gikk heldigvis ganske skikkelig for seg, Enn så lenge så har hun bare 3 voksne tispe venner. Men er helt ok angående andre hunder hva det enn måtte være. Men tror ikke humping er hennes greie helt enda:p. Måtte lete en del for å finne noen som solgte dem er i trondheim. Siden jeg ikke har bil blir det litt langt å dra langt ned i sør for å hente en, så var glad da jeg fant henne her oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bastian... Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Blir spennende etterhvert som du blir mer og mer kjent med søta di da! Var ikke noe spesielt jeg lurte på. Det er bare en totalt fremmedrase for meg, og derfor litt nysgjerrig. Tror faktisk jeg kun har sett 1, og det på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 19. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Japp blir det. Hun ble faktisk stueren dag 2 jeg hadde henne. eneste hun gjorde inne var og tisse på teppe ( la aviser der hun tissa) og så tissa hun en gang på avisa. siden har hun gjort ifra seg ute. Enn så lenge så kommer hun på innkalling men spørs hvordan det blir når hun blir eldre da:p. Og så sover hun ved siden av senge kanten min. Så det har gått mer eller mindre temmelig smertefritt så langt. Jeg hadde aldri sett rasen i levende live før. Men av en eller annen grunn satt jeg meg ned og lese alt som var og lese om hunden og mer fasinert ble jeg. Og angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 19. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Par bilder til. Her sammens med en av vennene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Det var en søt liten rynketuppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 heihei og velkommen hit"" Gratuelrer såå masse med maia..hun er kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 24. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Tusen takk. Hun begynner og bli godt husvarm nå hun er ei lita kose jente (enn så lenge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buster Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Det var ei utrolig nydelig tuppe!!! Jeg ble nesten målløs... Masse herlige "skrukker"! Jeg har aldri sett denne rasen før, men kunne absolutt hatt tenkt meg det(jeg har en forkjærlighet for "skrukke og pjuske" hunder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Så søt. Velkommen hit forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 3. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2008 Nye bilder (dumme tlf cam) Her har hun kapret kattekurven Her har dem kapret sofaen som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 17. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 og ett par nye (argh må få tak i kamera) Hun er nå 4mnd og 10dager gammel:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Helt skjønn, VAKKER, nusselig, pen, koselig, smellsøt og alt det der :rolleyes2: velkommen hit og kjempe artig at det endelih kom en Shar Pei, er vel ikke så mange av de fra før her ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 så vidt jeg vet er det bare henne her enn så lenge. Og takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 23. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 noen trøtte bilder av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 24. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Maia på skogstur. dæven døtte, skulle ønske det datt ett skikkelig kamera i hodet på meg. Men man taver det man haver. Og til sist dette bildet. trodde jeg skulle begynne og grine da jeg så det. Hadde jo blitt så fint om det ikke hadde vært for det forbanna møkka kameraet:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 3. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Her kommer ett par av Maia som har fått sin første "røde" periode. Hun blir 5mnd om 4 dager. Å ja. fortsatt mobil cam... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Nhåå så søt! Morsomt med slike rynkehunder. De ser så myke ut Oj tidlig løpetid. Men like greit å få det overstått hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Så søt og rynkete hun er hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 8. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 noen nye bilder da:D 5mnd og 1 dag gammel nå Jau løpetiden var litt tidelig ute. håper den er ferdig snart:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 så skjønn hun er...og hun vokser fort ser jeg.. men såå søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Hehe japp hun er da helt nydelig om jeg får si det selv:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar