RaW_DeNiM Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2008 okei. kjøpte kamera i dag. får se om det hjalp noe. LOl kjøpte også nytt bånd til Maia:p nesten så hun tipper forover:p
SoppenCamilla Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Naaaw Tøffing med tøffinghalsbånd!
RaW_DeNiM Skrevet 29. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Hehe. hun er som en unge. og maken til personlighet da gitt. Noen bilder til av linselusa
RaW_DeNiM Skrevet 7. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Vel i dag blir ble Maia 7mnd gammel og får vel oppdatere litt på bilde fronten. Først ett bilde fra 21/4/08 26/04/08 og en liten filmsnutt. (lang) Og bilder fra i dag. Hun begynner og bli en stor jente nå. Og enda mer lydig nå enn før. Og kosete.
Guest Carro Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Skrevet 22. Mai 2008 Så nydelig hun er! *sjele* Neida Kan godt komme å ta noen bilder med speilrefleks kameraet mitt jeg altså Helt fantastisk da du!
RaW_DeNiM Skrevet 25. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Oi- sorry for at jeg er litt treg. Men en oppdatering kommer nu. Hehe. bruker ett kamera til 500kr så skal ikke mye til for å få det bedre:p Funker bedre enn mobilen da. Uansett. Maia er snart 8mnd nå, Og her er ett par tre bilder fra skogsturen i kveld. Forøvrig hennes favoritt plass og sitte og "speide"
Lola Pagola Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Så pen hun er, veldig spesiell rase. Så mange av dem i frankrike faktisk, sånn ute på landsbygda. Har hørt at de egner seg dårlig som familie/selskapshund jeg, at det ikke er en særlig vennlig rase? Men det er bare rykter da, har ikke noe håndfast å vise til. Edit: Ryktene var visst ikke til å stole på, hvis jeg skal tro det jeg leser rundt på nettet nå (måtte jo undersøke hehe). Ypperlig familiehund er det visst
RaW_DeNiM Skrevet 25. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Hehe. jeg vil si at min hund iallefall er en ypperlig familie hund. med ett sinnsykt vaktinstinkt. passer på familien så det flagrer etter. Men snill er hun.. Også mot fremmede som hilser på.. Men Er det noen som ikke hun har sett før så sier hun klart ifra med ett boff. Men som sagt.. en fin familie hund. glad i barn osv. Men alt det der kan variere fra hund til hund som med alle raser.
RaW_DeNiM Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2008 maia 9 mnd i dag:D Her med sin bror som jeg har passa snart i en mnd. ( 10 dager igjen til han skal hjem) Litt trøtt om morgenen.
12345 Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Skrevet 7. Juli 2008 Så fin hun er. Hun er to mnd mindre enn Kaisa
RaW_DeNiM Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2008 tøff i det ytre men snill og god som ett lam...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar