Renate Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Hunden min heter Lussie [Lus] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Emma var navnløs i 2-3 uker før vi plutselig fant ut at hun lignet merkverdig mye på en Emma! Så da ble hun hetende Emma, noe jeg alltid har syntes passer bra til Emma-musa. Når vi treffer eldre damer på tur syns de alltid at hun passer til å hete Emma My heter My av to grunner: 1. hun gikk under navnet "May" hos oppdretter til hun var 7,5uker gammel. My og May er ikke så forskjellige, så det passet bra! Stamtavlenavnet er Meet MyOwn Midnight Mayhem så det var der May (som nå er My) kom ifra. 2. My var en PITTELITEN valp da hun ble født og veide bare 130g. Alle søskene var MYE(!) større enn henne og hun så nesten ikke ut som om hun passet inn blant sine 8 søsken siden hun var så mye mindre enn dem. Men My spiste og spiste fra hun kom ut av magen på mammaen sin, og gikk raskt opp i vekt og når hun var 8 uker gammel veide hun bare 2kg under den nest minste tispa i kullet. Nå er hun på størrelse med alle søskene sine, bare litt lavere og litt lettere samtidig som hun er mer "kompakt" og har vokst mye mer gjevt enn dem. Også var jeg huge mummidal-fan som barn, og lille My's personlighet i mummidalen passer godt på den lille sort/hvite frøkna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trille Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Har en Jack Russell Terrier tispe som heter Princess Belle men kaller henna bare for Belle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Knockando's Ball-ti Mora's Zhigan Inferno Bruker Zhigan vanligvis ,men det sniker seg inne en forkortning innimellom. Zigggy KOM!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Soldronningens Vigdis - Går for det meste under bare vigdis, men Bolla, særa, fjompen, kjerringa og snuppa brukes på kos.. Crowhill special edition- Willmann.. Storebolla!, slasket, brelet, godgutten, feiten.. osv.. =) Sist men ikke minst Soldronningens The Man In Black - Boris til vanlig.. Men kallenavn som Borisbaby, Brødristeren, svartingen, negeren(vet det er stygt sagt, men ikke stygt ment ) Dusten, bollefanten, pervo(haha), kaffigutten, super brelet... Jaja, kjært barn har mange navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Min hund heter Irma, jeg syntes det er koselig og ikke så "orginalt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Schnauzerbelle's Blonde Lady, eller Blondie til daglig Går også under navnet schnauzerbart og lille gnafs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Boxerdalens Sara Boxerdalens Klein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Vet ikke om jeg har skrevet i denne tråden tidligre, gidder ikke å sjekke, så skriver nå... Aussie Gårdens Queen In Red - Jatzy (uttalse Jatsi) Skulle egentlig hete Kida... Men jeg heter Ida... Så Ida og Kida.. Synes det var litt for rart, dessuten kler hun det ikke så godt om jeg først innbilte meg. Jeg fant ut at jeg ville ha et navn på henne med 'S' lyd. Og siden hu er spraglende, happy, vilter og stor street ble det Yatzy, som ble modifisert til Jatzy da jeg fant ut at en annen Aussie het Yatzy . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Alveseters Brilliant Ballack "Mischa" Oppkalt etter en tysk fotballspiller (B-kull, jeg er tysk, og elsker fotball) Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Sheltifarmen's Ada: Kalles Tessa til daglig. Har tusen kallenavn i tillegg; snuppa, vennen, klumpen, tess osv Glemte å si at Ada betyr den førstefødte, noe hun var, både i kullet og i hele oppdrettet Nå har jeg jo fått en til; Fachings Black Ferrari - Vita til daglig. Ville ha et navn som betyr noe, tenkte på norrøne navn, men fant ingen jeg likte. Vita betyr liv på latin, og det er virkelig liv i henne (den mest aktive i kullet) Har i tillegg mange kallenavn allerede; Vita-Pita, Lill-Piten (ikke spør engang), "den svenske buse", "busa" osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Dalmisen min heter Skvå Chiquita, Ita til daglig. Eller chokkis, fiinita og chokksi Gårdshunden heter Redundans Nugatti, Gatti til daglig. Også han kalles chokkis og chokksi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Navn: Mira. Kennelnavn: Berena`s carmen electra. Kalles: Tullshur, slufsa , tulling, kosedokke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huneii Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Jeg har en Dvergdachs som heter Dualis Zander.. Kalles Zorro til daglig Eventuelle kallenavn: Krigeren Tøffen Wannabee Rotweiler Gutten Lille Gutt Wannabee Pus Lille Pus Merkelig //Zorro og Henriette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floke Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Han heter ganske enkelt Loke, men kaller han Floke av og til :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Kaisa -Cairndale's Kaisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 ABO(american bulldogs odense) Georgia, blir kalt Xena til daglig Amy har ingen kennelnavn. Hadde og en blandingshund som het Nikita.. Som liten hadde vi en korthåret bordercollie som het Prikken Og en new foundlands blanding som het Mitzy. Broren min hadd en fugle/hare hund blanding som het Milou, som bodde en del hos oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Nikita Lee- Nikita Kaller ho får: Kita, kido ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Red Wolf's Amazing Ace- Ace Kallenavn? Stompen, vennen, Acegutt, Acebasse osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Dalmisen min heter: Napori's Exterior Example Daglignavn: Zebra Kallenavn: Ekspressen og Snørra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 BONNIE hehe aner ikke om jeg har skrevet her før.. XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Japaneren min: Monevas lovely girl of Alexandria & dagelig navn : Charmy Pinschermixen: Chloe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koda Naruto Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Welsh Corgi: Koda Naruto Koda etter filmen min bror bjørnen (pluss det er et nusselig navn på en nusselig hund) Naruto fra anime serien naruto (Typen er veldig glad i Anime ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Mine to heter: Polarhiet's Enigma of the Artic "Tia" og Arwen heter bare Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TordisElise Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Mine heter: Dag och Natt Dressed For Poker SHADY (skyggen) Også kalt Påsan, Petær, Lillegull, Baltazar (hvorfor det? men det passer) Topscore Fuego SHIRO (betyr hvit på japansk) Også kalt Sheriò, Shiromann, Tuttilutt. Nemi Nayrilla Avrina Til Shameera SHERPA (ledsager/guide/bærer) Også kalt nupsetupsa, Gulligulli, Ruskesara, Lilletutta eller bare Tutta. Det er litt morsomt med alle de kallenavnene. Hver og en vet som er sitt og de lyder dem like godt navnene sine. De vet hvilket kosenavn som tilhører hvem. Vi har flere også, men i farten så var det disse jeg kom på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar