Guest Vicky Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 en ekte ranch aussie Mistrettas Painted Lizard. Verdens nudeligste Siter
Guest Vicky Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 skikkelig godgutt for noen er denne typen for tøff da... finnes kanskje ikke fler i hele verden som han... *sukk* Siter
Jeampi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Han er nydelig!!! Weeee! Jeg har 1000 innlegg! Siter
Guest Vicky Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Han er nydelig!!! Weeee! Jeg har 1000 innlegg! Takk Siter
Jeampi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Liker UTROLIG godt fargene hans! Skikkelig mørk robust type! Siter
Guest Vicky Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Liker UTROLIG godt fargene hans! Skikkelig mørk robust type! hihi, takk liker også litt tøffe aussier Siter
siljestokka Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Hm.. Jeg synes at alle fargene er fine. På aussiene så liker jeg best blue merle og red tricolour. Så må jo selve utseende også være fint da;). Jeg liker at de er litt tynne jeg. Litt likere Bc-ene Siter
Kristiin Skrevet 13. August 2008 Rapporter Skrevet 13. August 2008 drar opp gammel tråd ** Finneste fargene er red merle og sort tricolore! Siter
PhoNuLi Skrevet 13. August 2008 Rapporter Skrevet 13. August 2008 Agree Der har du den flotteste fargen, synes jeg Nydelige hunder! Siter
Aussieglis Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Dere har jo misforstått helt..! Fineste fargen er sort og hvit, også kalt sort bicolor Men så må jeg rette litt på startinnlegget; aussien kommer i mange flere farger enn det ga uttrykk for! Aussien kan være helsort, og den kan være sort med tegninger (hvitt eller tan-farge). black aussies Blue merlene kan ha tan-tegninger eller ikke, og hvis de er uten så kalles de blue merle bi eller "blue merle hvit/white" .. De kan også være blue merle uten å ha noe synlig hvitt på seg i det hele tatt, og da er de bare "blue merle with tanpoints" .. blue merles De røde kan være så mørkerøde at de nesten ser sorte ut helt til lyyyys lyyyyyyys rød som nesten ser gul ut. De kan ha hvite tegninger eller tan-tegninger, eller begge delene. Har de begge deler er de red tricolor. Har de bare en av delene er de red bicolor. I tillegg så kan de være HELT røde, altså uten en flekk av en annen farge. Da er de "self-red" eller helrød på godt norsk. red aussies Red merlene er som blue merlene, rett og slett. Utrolig stor variasjon i denne fargen også: red merle Siter
Lola Pagola Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Synes denne brindle var fin jeg, fint med hale og Siter
Ane&Kaiza Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Like best red tricolor eg, håpe på å få det;) men alle de andre fargane e fine og:P Siter
Aussieglis Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Sånne farger er finest Den lille frøkna der er søstra til My Men har du spurt om lov til å legge ut dette bildet? Vet det er tatt av en dame i Sverige (www.noah.se) Husk copyright-greierne! Siter
borderen Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Synes denne brindle var fin jeg, fint med hale og Å fydda! Ser ut som en misfostret hollandsk gjeterhund! Siter
Lola Pagola Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 *fnis* Likte den jeg da... Siter
TollerRetriver Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Jeg liker best red merle tror jeg. Ble litt i tvil når jeg så linkene som Anniken&rotta la ut. Synes denne brindle var fin jeg, fint med hale og Nå har ikke jeg satt meg så veldig godt inn i aussiens rasestander, men er ørene skal vel ikke se slik ut? Siter
borderen Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Nå har ikke jeg satt meg så veldig godt inn i aussiens rasestander, men er ørene skal vel ikke se slik ut? Nope. Fargene er heller ikke tillatt. Siter
Ninahz Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Jeg liker best red tricolor og red merle som god nummer 2. Nydelige hunder da, skulle ønske jeg hadde mer motor.. <_< Siter
SusieB Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Synes denne brindle var fin jeg, fint med hale og Denne hunden er ikke renraset aussie da. Siter
Gjest Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Den lille frøkna der er søstra til My Men har du spurt om lov til å legge ut dette bildet? Vet det er tatt av en dame i Sverige (www.noah.se) Husk copyright-greierne! Ja derfor jeg fant det, huska jeg så den fargen den gangen du posta bilder av kullet. Men å spørre om lov for å legge ut bilde... Jish, jeg kan heller legge ut link eller no? Orker ikke spørre bare for å illustrere, da går jeg heller om tullereglene Siter
Izziebelle Skrevet 14. August 2008 Rapporter Skrevet 14. August 2008 Jeg liker aller best blue merle med tan tegninger og uten hale men red tri og merle er også lekre Siter
Recommended Posts