Gå til innhold
Hundesonen.no

RIP kjære Oslo


Mari

Recommended Posts

Guest Gråtass
Gracias mi amor. :lol:

Nah. Got old. Jeg vender nok tilbake til bondelandet når jeg er blitt voksen og kjedelig, men akkurat nå vil jeg være omringet av liv igjen. Så jeg er på vei tilbake til storbyens trygge uforutsigbarhet. Det blir bra med nyoppbløtt urinlukt etter vårregnet igjen, lommetyveri på Oslo S og utsøkte grønnsaker hos staner'n nedi gata.

Siste rest av oppussing nå så er alt vel.

Så bra, du får bare si ifra om du skal ha en liten bc som selskap fremover.. *fnise* Termin om 13 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, du får bare si ifra om du skal ha en liten bc som selskap fremover.. *fnise* Termin om 13 dager..

No way!? Denne gangen satt den? Så bra! Grattis is in order, og jeg lurer på om jeg må finne et godt tidspunkt til å komme og se på små vidundre... Farlig farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny boplass! Landet er myye bedre en byen! Dessuten bor du jo så nært at å stikke innom byen titt og ofte er ingen sak!

Jeg anbefaler på det sterkeste å investere i inngjerding av type Cintoflex D, som er en 2 meter høy, veldig sterk plastnetting. Du får kjøpt 100 meter av vidunderet til cirka 2500 kr, og det er vel verd investeringen.

Hvor får man kjøpt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny boplass! Landet er myye bedre en byen! Dessuten bor du jo så nært at å stikke innom byen titt og ofte er ingen sak!

Hvor får man kjøpt dette?

Google er din venn :lol:

http://www.google.no/search?q=Cintoflex+D&...lient=firefox-a

http://www.smaafe.no/gjerder/Plastnett/info-cintoflex.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
No way!? Denne gangen satt den? Så bra! Grattis is in order, og jeg lurer på om jeg må finne et godt tidspunkt til å komme og se på små vidundre... Farlig farlig.

Da må du komme når de er to uker, for da er de bare kjedelige hamsterpølser, men etterpå blir de bare så utrolig skjønne og sjarmerende. Men sjekk akkurat nå trådens siste sider, så ser du sprekkeferdig bc.. Ja, vi er veldig glad for at det nå endelig etter over ett års venting blir valper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny boplass! Landet er myye bedre en byen! Dessuten bor du jo så nært at å stikke innom byen titt og ofte er ingen sak!

Herlig skrevet- koselig hus :lol:

*fnis* Sjekke dato og resten av tråden, kanskje? :D

Mari - jeg er enig med deg, byen er virkelig best. Jeg må ha folk, liv, alt jeg trenger og litt til rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...