Gå til innhold
Hundesonen.no

har dere fått mye fint ?


TineSimbaNana

Recommended Posts

Jeg fikk zoomlinse (Canon ef 90-300 mm f/4.5-5.6) :thumbup: :)

* body shop sminke/ andre produkter.

* gavekort på bodyshop.

* gavekort på sten og strøm

* 500 kr.

* perleøredobber.

* en t-skjorte

* en genser.

* guess klokke.

* stor veske.

* Parfyme

og annet dill dall ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Jeg fikk:

- Bærbar pc

- Mp3 spiller med skjerm(svart creative sak)

- Ny mobil

- 500kr / 1850kr i div gavekort/ gavekort på kino :)

- Strømpebukser/sokker/undertøy

- Skjørt/bukse

- Kremer/parfyme

- 2 lommebøker

- Votter/ flisdress ;)

- Goteri og div tullegaver fra Pappa( eller fra de forskjellige dyra som det så fint sto på pakkene) <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk:

*Penger

*Bok -Medisinsk ordbok

*Gavekort på cd

*Badematte

*Håndklær x3 og kluter x2

*Sminke

*Bodylotion, håndkrem, dusjsåpe osv

*Brente mandler i STOR boks

*2 gensere

*Duk

*Belte

*Lommebok

Chicka fikk av familien og sine venner:

*10stk griseører

*Penger til en 12kg sekk med mat

*2 refleksvester (i to forskjellige størrelser, en til å ha over dekken og en til når hun går naken)

*Refleks halsbånd i samme serie som vestene

*Super håndkle som suger opp masse vann av pelsen hennes når hun er våt

*Julestrømpe med masse godis

*STORT margben med fyll

*Tøy lekeball

*Bitebein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som mange er veldig fornøyd med gavene sine i år ^_^

Det er i hvert fall jeg;

- Videokamera :)(jeg ble så overrasket og rørt, har ønsket meg det siden jeg var liten jente, men hadde ikke regnet med å få det) ^_^

- Harry Potter boka og dvd`en

- 1200 kr

- To pyjamaser

- Fint undertøy, og sokker

- Parfyme

- Sminkepung

- Kjede

- Genser laget av bestevennina mi:)

- Singstar 90`s

Chica fikk:

- Hjernetrimsleke

- struper, sko, greenies og godbiter

- Leke

- Halsbånd

Kjempefornøyd ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så mye dere får da??

Her er det fire barn i familien og gavestrømmen går, som seg hør og bør, til dem. Jeg får egentlig bare av nærmeste familie (mamma, pappa og søsken) da venner har forbud mot å kjøpe gave til meg. Jeg har ikke råd til å gi dyre julegaver til gud og enhverman og da ønsker jeg heller ikke å motta noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fik:

altværsset/regntøj

lysestager

hudplejeprodukter

køkkenting

gavekort

45.000kr

Edit: 2 små maller og en overraskelse jeg ikke har fået endnu

45 tusen kroner?!? ;)

Har du riik familie eller? Fikk 4.000kr jeg..

Fikk også massevis av klær (bla masse ullsokker :) ), hårprodukter, sminke, marsipan. Sikkert noe mer, men det husker jeg ikke nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) oi! Det var da voldsomt! Jeg fikk ny laptop noe jeg ble kjempeglad for siden jeg alltid har arvet fra jobben til min mann. Dunjakke og 3 sett ullklær... Ungene fikk WII og 4 spill + litt småtteri og det var det... Jeg har vist vært beinhard med pengene i år gitt. Når jeg ser hva dere andre har fått her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om så mange tenker over at det går an å ha mer enn bare en familie.. Jeg har nemlig tre, og to av dem er ganske store i forhold til onkler og tanter som gjerne slenger med en gave :) Skjønner jo at da kan det se ut som om man får kjempemye dersom folk tenker at man har den vanlige kjernefamilien og ikke noen ekstra familiemedlemmer.

Forøvrig brukte jeg ikke mye penger selv, jeg ga bort bilder til jul og det virker som om det falt i smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om så mange tenker over at det går an å ha mer enn bare en familie.. Jeg har nemlig tre, og to av dem er ganske store i forhold til onkler og tanter som gjerne slenger med en gave :) Skjønner jo at da kan det se ut som om man får kjempemye dersom folk tenker at man har den vanlige kjernefamilien og ikke noen ekstra familiemedlemmer.

Forøvrig brukte jeg ikke mye penger selv, jeg ga bort bilder til jul og det virker som om det falt i smak ;)

Jada, jeg skjønner det, men når jeg ser laptop, kamera og ipod (ikke meningen å tråkke på den som sa det) i samme settning så blir jeg litt satt ut, for det er veldig mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får sinnsyke mengder gaver :)

I know! Sitter her og måper over alle de sykt dyre tingene folk får.

Jeg fikk skipakke (grisestas da jeg aldri har hatt egne ski, bare delt med søsken eller mamma), noe sminke, Versace bright crystals parfyme, Intimately Beckham parfyme, et sjal, skjerf, kortholder og litt annet stæsj. Men her i familien har vi jo to og en halv julekveld pga gaveantallet, så jeg gleder meg til å se hva som ligger under treet både i kveld, og lille nyttårsaften. Jul er kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk:

3 gavekort på kvadrat, tilsammen 1100kr + 150 kr

1500kr fra mamma og pappa som SKAL brukes til ny ski/turbukse.

3 par med vanter

1 lue

en hårbørste og litt sminke

3 t-skjorter

1 lang genser

ring og parfyme av typen=)

2 fleecgensre (en av foreldrene til typen)

1 booblevest

2 sminkebager

er veldig fornøyd med masse gaver men så er vi en STOOOR familie også=)

hundene fikk:

Ivo fikk 2 griseører og en leke

Amy fikk 2 griseører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekilder:

Jeg har veldig mange tanter og onkler rundt om. En av mine onkler er skilt, og jeg får derfor gave fra ham og tidligere kone.

Jeg betalte en del av kameraet selv. Kamera er noe jeg har ønsket meg lenge.

Har en bestemor som elsker å skjemme meg bort.

Har to studerende brødre.

I tillegg har jeg et søskenbarn jeg får gaver fra. (Han er voksen og har familie)

Fikk i år en ekstra gave fra pappa (tassen), siden jeg betalte tusen kr av kamera selv.

Jeg er en skikkelig attpåklatt og har alltid vært ekstra bortskjemt.

Har jo også noen veninner.

Vet ikke om dette er grunn nok til mange gaver. Men det blir jo en liten en her og en liten en der.

Jeg vet ikke om jeg får mange gaver i forhold til andre. Tror ikke det. Nabojenta på 14 har jo kalender med ting som svømmebriller og slikt hver dag i advent, og en DVD på juleaften... Nå skal jeg ikke begynne å sammenligne...

Tror jeg ikke jeg er den værste her i dette landet, akkurat.

Syns det er noe feil med barn som får mobil når de går i 3-klasse og kamera i 1 og 2. (søskenbarna mine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med gavene mine i år, har aldri fått noe veldig "dyrt" og bra.

Men i år fikk jeg pc som jeg virkelig trengte til skolearbeid, og fordi en fungerende pc er lite til en familie på 4 som bruker Pc mye. Mp3 spiller ønsket jeg meg til trening og lange buss turer, og det fikk jeg av typen. :)

Mobilen ble betalt 1kr for, da jeg bare fortsatte mitt gamle abonnoment. ;)

Jeg har stooor familie på fars siden og mindre på mors siden. Så der får jeg gjerne litt dyrere gaver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 tusen kroner?!? :)

Har du riik familie eller? Fikk 4.000kr jeg..

Ved det er mange penge, men bor jo her i Norge, og min familie synes det er dyrt at sende gaver, så de valgte penge (må så også sige de ikke er gode til at sætte tid af til at få købt gaver) og hvis de sender gaver for over et vist beløb til Norge, så skal jeg betale skat af pakken <_<

Det har de ikke lyst til at jeg skal, men man må godt forære penge indtil et vist beløb.

Kan godt kalde min fars familie velstående, min far er ledende afdelings overlæge men har 5 børn, men han selv er enebarn, og min farfar var før han blev pensioneret, direktør for tivoli, tidligere direktør for de danske statsbaner(DSB) inclusiv Dsb's færger, og tidligere direktør for ØK, så ja min familie er lidt velstående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år fikk jeg verdens beste julegave: en knallrosa kjøkkenvekt! :)

OOOOH! Den hadde passet driiiit fint sammen med den råååsa blenderen jeg fikk! ;)

Fikk også en drøss med gaver jeg ikke orker å ramse opp men er kjempe fornøyd! Denne ønsket jeg meg, eller jeg ønsket meg en annen modell, men fikk en som er myyye finere, har bedre funksjoner og er bredere! :P

IMG_8981.jpg

Er sååå fornøyd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mye fint folk har fått da ^_^ jeg har fått

høytaler til ipod

super tøff rosa kari traa lue som jeg ønsket meg:)

napapijri bag

napapijri flecce

kremer fra loccitane

sminke

smykker

masse masse klær

kontorstol

bok om fugler som jeg skal bytte( ikke alle som har fått med seg at det er hund som er lidenskapen og ikke ørner, og andre spennende fugler)

kalender med griser:)

og en haug med andre små ting som penger o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOH! Den hadde passet driiiit fint sammen med den råååsa blenderen jeg fikk! ;)

Fikk også en drøss med gaver jeg ikke orker å ramse opp men er kjempe fornøyd! Denne ønsket jeg meg, eller jeg ønsket meg en annen modell, men fikk en som er myyye finere, har bedre funksjoner og er bredere! ;)

IMG_8981.jpg

Er sååå fornøyd! :)

fritt for må komme å bli stukket i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonata Arctica - Unia

Sonata Arctica - Reckoning Night

In Flames - Clayman

The Simpsons Movie

Blits og uv-filter til kameraet

Tøfler med "hundefront"

Knagg med hundebakdel ;)

Ryggsekk

Tre pakker stratos

Et tjukt teppe

Et tynt teppe*

To høye glass*

Veggklokke*

Sengesett*

En grå topp*

Kortholder*

* m/hodeskalle( r ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...