Gå til innhold
Hundesonen.no

har dere fått mye fint ?


TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Hmm, husker sjelden alt men.

-Et hjerte i metall (svart) som skal henge i taket på det nye rommet, som jeg også fikk ;)

- Esprit klokke

- Masse kroppsprodukter

- Søt toalettmappe med navnet mitt

- Nyeste HP boka (ferdiglest :closedeyes: :closedeyes: )

- Undertøy (til en anledning som nærmer seg :rolleyes: ) fra en venninne såklart ;)

- Masse bruksprodukter (shampoo, balsam, sminkefjerner)

- Et skjerf

Men mest av alt fikk jeg jo det til det nye rommet mitt da, får er dobbelt så stort som vi skal pusse opp på nyåret. Blir over 25 kvadrat å boltre seg på :) Da får jeg også sovesofa, og alt annet som jeg trenger til det :-)

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg fikk :

Dolce Gabanna Klokke

3500 + gavekort på kvadrat verdt 350,-

Christina Aguilera Parfyme

8 par sokker

Dolce Gabanna singlett.

3par lacoste truser

Björn borg truse

en del dill dall ( smykker, klemmer til håret, beroligende tabeletter(hvis jeg ikke får sove) osv..

.Regntøy av mamma og de ( vindtett )

Stooooooor pute

mascara

fuktighetskrem christian dior

Hunden fikk :

2 halsbånd

et veldig fluffy et & et med diamanter på :)

En del snop fra forskjellige folk

Dekken som vi må butte for at det var i størrelse irsk ulvehund ;)

Kjempe fornøyd jeg! :P

Skrevet

Fikk masse fine gaver i år.. :)

- Digitalkamera (rååååsa) fra sony

i_345885-564x376.jpg

- Gavekort på 1000,-

- Langrennsutstyr (ski og sko)

- Vekkerklokke med værstasjon (haha,. utrolig festlig!)

- Litt penger

- Masse votter og sokker

- Hudpleiesett fra Biotherm (ønsket meg lenge)

- Singstar R&B

- Mascara fra Clinique

- Designerklokke (det dyreste er ikke alltid det beste da, men.. :S )

- Kari Traa - supertruse

- En flaske vin

Pluss masse annet stasj (smykker, armbånd osv.). ;)

Skrevet

Fikk masse ting til huset ettersom jeg nettopp har flyttet.

bl.a:

- Ullpledd

- Stålampe

- Mikke mus toast/vaffelhjern

- rammer

- hudpleieprodukter

- masse kjøkkenutstyr

- Julekrukker fra villeroy&boch

- håndklær i alle størrelser

osv osv..

Skrevet

Jeg fikk:

Harry potter boka

Tett på hunden(bok)

Rull rundt,lek m hunden(bok)

skjerf og vanter

pysjamas

fotbad

fotkrem

mange smykker

600 kr

bodylotion og shower gel

musematte med yaris på

kalender med yaris på

kopp med yaris på

håndklær

var kjempefornøyd ^_^

Yaris fikk:

tre bamser

reflekshalsbånd

bein

godter(han var også kjempefornøyd :)

Skrevet

Da hadde endelig jeg fått åpna gaver. Noen dager på etterskudd av alle andre da. :P

I år var det store "pyntegjenstand" året, så jeg fikk masse fine telysestaker og lysestaker i oransj, grønt og en som ser ut som knust speil.

Ellers ble det:

- Miele Dog & Cat støvsuger

- Barbermaskin

- Bøker

- Bokmerke med bilde av Bogar på :)

- Gavekort på Platekompaniet

- Sokker i størrelse 44-46 ;) (hvor store bein trur folk jeg har?)

- Boxere

- Krydder

- Snop

- Drikkeflaske i metall

Edit: Jeg fikk Statiolkopp på jobben da.

Og så "til meg fra meg" blir det ekstern harddisk som enda ikke er kommet...

Hundene har fått:

- tyggebein

- nye leker (og Vida har demontert en allerede)

- griseører

- mer snop

Og så får de nye halseband som ikke har kommet enda.

Skrevet

Husker ikke alt men kan da nevne noe :P

Bergans jakke

Penger (7000 til sammen :P )

Hansker/votter (5 stk til sammen)

Sokker (hele 8 par :) )

Pyntefigur av Collie og Sheltie

Smykke

Undertøy

Masse forskjellig i body lotion, kremer, shampo, dusjsåpe osv

Øredobber

Glasskåler

Design glass

Lys

RBK håndduk og vaskelklut

Kakeform

Spisebrikker

Flaxlodd

Film

Cd x 2

Ja, det var vel det jeg kom på :P Er veldig fornøyd!

Hesten fikk dekken, grime, likit og hestegodt. Hunden fikk (ikke av meg); griseører, kong, pakke med pålegg ( ;) ), tyggebein og bamse. Og av meg; halsbånd, sele og en ny leke. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...